Ik heb sinds 18 augustus 2006 een tweejarig Tele2 compleet abonnement.
Per 01 september 2008 heb ik een contract voor één jaar afgesloten voor
TV Gold (digitale TV).
Dit kostte 10 Euro per maand en werd apart gefactureerd.
Met dit contract ben ik gestopt na afloop van de termijn en nu ben ik volgens Tele 2 weer 2 jaar gebonden aan mijn oorspronkelijk Tele2 compleet contract.
Tele2 stelt, dat ik hierdoor het oorspronkelijke contract heb gewijzigd, waardoor
automatisch een nieuw contract ingaat. Afkoop zou meer dan 600 Euro bedragen. Uiteraard heeft men mij dit niet eerder verteld.
Wie heeft hierin ervaring en heeft advies voor mij?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 compleet
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2 compleet
Geachte M.Boots,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Re: Tele2 compleet
De sportiviteit gebiedt mij nu te melden, dat Tele2 snel heeft gereageerd
op mijn problemen inzake het abonnement op Tele2 compleet.
Conclusie ist, dat er geen nieuw contract is aangegaan, maar dat het
oude contract gewoon doorloopt en opzegbaar is met een termijn van een maand. Excuses van Tele 2 zijn aanvaard.
Als alles goed blijft lopen bij Tele2 is er voor mij geen aanleiding om over
te stappen!!
Jammer, dat dit alles via het forum moest lopen, maar toch
Chapeau voor Tele2.
op mijn problemen inzake het abonnement op Tele2 compleet.
Conclusie ist, dat er geen nieuw contract is aangegaan, maar dat het
oude contract gewoon doorloopt en opzegbaar is met een termijn van een maand. Excuses van Tele 2 zijn aanvaard.
Als alles goed blijft lopen bij Tele2 is er voor mij geen aanleiding om over
te stappen!!
Jammer, dat dit alles via het forum moest lopen, maar toch
Chapeau voor Tele2.