| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 Diefstal
-
amsuleiman
TELE2 Diefstal
Ik ben een nieuwe klant bij TELE2 en ik ben nu al ontevreden. Ik probeerde vorige week de nieuwe installatiepakket te installeren maar het is niet gelukt. Ik heb daarom een afspraak gemaakt. Het afspraak was gemaakt voor vandaag 7-1-2012. Een vriend van mij heeft mij geholpen en het is gelukt om de pakket te instaleren. Vanochtend bel ik naar de monteur om op te zeggen en ik hoor voor het eerste dat er zijn kosten aanverbonden als je wilt annuleren. Hoe komt dat dit nergens op de brochure staat. Sterker nog toen ik voor het eerst naar de monteur belde , hebben zij dit aan mij verteld? Ik wil geen klant zijn van een bedrijf die verborgen kosten gebruikt , die niet duidelijk zijn met hun extra kosten. Ik wil daarom mijn abonement gelijk annuleren want ik ben bang vor meer verborgen kosten.
Re: TELE2 Diefstal
Sorry, maar het is toch wel algemeen bekend dat je minimaal 24 uur van te voren moet annuleren?? Er is tijd voor je gereserveerd en die kunnen ze op dit korte tijdsbestek niet meer opvullen. Dit vind ik persoonlijk niet echt verborgen kosten maar gewoon logisch.
-
rozemarijntje
sorry maar,op de dag zelf afbellen....
en dan durf je dat nog diefstal te noemen ook!
misschien had je die vriend er eerder naar moeten laten kijken....dan had je veel eerder af kunnen bellen....
kwestie eigenschuld
en nee ik werk er niet!
en dan durf je dat nog diefstal te noemen ook!
misschien had je die vriend er eerder naar moeten laten kijken....dan had je veel eerder af kunnen bellen....
kwestie eigenschuld
en nee ik werk er niet!
rozemarijntje schreef: misschien had je die vriend er eerder naar moeten laten kijken....dan had je veel eerder af kunnen bellen....
Mee eens, jammer dat je het niet eerder hebt afgebeld.
echt niet?en nee ik werk er niet
-
Tele2 Webcare
Beste amsuleiman,
Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de kosten van een monteur. Heb je zelf de monteur aangevraagd? Van welk bedrijf is de monteur die zou komen? Heeft de vriend die bij jou is gekomen om te helpen dit ook vandaag gedaan, dus dezelfde dag als dat de monteur zou komen? Met meer informatie kan ik je zo goed mogelijk proberen te helpen. Ik hoop snel van je te horen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de kosten van een monteur. Heb je zelf de monteur aangevraagd? Van welk bedrijf is de monteur die zou komen? Heeft de vriend die bij jou is gekomen om te helpen dit ook vandaag gedaan, dus dezelfde dag als dat de monteur zou komen? Met meer informatie kan ik je zo goed mogelijk proberen te helpen. Ik hoop snel van je te horen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2