| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 en plaat voor hun kop
Tele2 en plaat voor hun kop
Daar gaan we weer. Mijn moeder is radeloos. Is nu al vanaf januari 2012 bezig om te bewijzen dat ze een rekening in januari wel betaald heeft. De bankafschriften tonen aan dat er zelfs twee keer betaald is. De bank heeft zelfs naar Tele2 gebeld om te zeggen dat er twee keer betaald is. Mijn moeder heeft één keer laten storneren en nu zegt tele2 dat ze niets helemaal niets ontvangen hebben. Ze is zelfs al een keer afgesloten geweest.
Uiteraard de eerste keer wordt gezegd dat alle bewijsstukken "nooit ontvangen zijn/kwijt zijn geraakt" en nu komen ze met een flut antwoord dat ze geen geld ontvangen hebben.
Maar goed, ik ga het nu overnemen. De geschillencommissie is al gewaarschuwd.
Dus kom maar op webcare team van Tele2 met je standaard antwoorden. Probeer eens out of the box te denken en neem rechtstreeks contact met mij op in plaats van het excuus dat jullie niet kunnen terugbellen. Klantgericht dat is het enige wat ik vraag. Ik daag jullie uit.
Laat maar weten waar ik mijn persoonlijke gegevens kan achterlaten (en uiteraard niet op dit forum) zodat jullie mij persoonlijk kunnen benaderen.
Nogmaals ik daag jullie uit. In afwachting van jullie snelle reactie. En als een en ander naar tevredenheid wordt afgehandeld meldt ik het ook op dit forum.
Uiteraard de eerste keer wordt gezegd dat alle bewijsstukken "nooit ontvangen zijn/kwijt zijn geraakt" en nu komen ze met een flut antwoord dat ze geen geld ontvangen hebben.
Maar goed, ik ga het nu overnemen. De geschillencommissie is al gewaarschuwd.
Dus kom maar op webcare team van Tele2 met je standaard antwoorden. Probeer eens out of the box te denken en neem rechtstreeks contact met mij op in plaats van het excuus dat jullie niet kunnen terugbellen. Klantgericht dat is het enige wat ik vraag. Ik daag jullie uit.
Laat maar weten waar ik mijn persoonlijke gegevens kan achterlaten (en uiteraard niet op dit forum) zodat jullie mij persoonlijk kunnen benaderen.
Nogmaals ik daag jullie uit. In afwachting van jullie snelle reactie. En als een en ander naar tevredenheid wordt afgehandeld meldt ik het ook op dit forum.
Re: Tele2 en plaat voor hun kop
Die mag je via een pb aan Danielle van webcare sturen, helaas hebben ze de pb functionaliteit nog steds uitgeschakeld staan. 
Vindt je het gek?berndv schreef:Die mag je via een pb aan Danielle van webcare sturen, helaas hebben ze de pb functionaliteit nog steds uitgeschakeld staan.
-
rozemarijntje
Heeft je moeder zo betaald? Of automatische incasso..
Ik geef voorbeeld...
Automatisch gedaan,zeggen niet betaald! U moeder betaald nog een keer...
Zo via overschrijving...
Toen gestorneerd,alleen incasso kan je storneren dus neem aan dat dat zo gedaan is????
Nou dan denken zei,niks ontvangen...maar je moeder heeft wel overgeschreven,hoe heeft ze dat gedaan?
Met kenmerk? Telefoonnummer erbij? Zoveel mogelijk info....
Ik heb het 1 x gehad zelf overmaken,rekening even geblokkeerd door skimmen...
Toen zelf overgemaakt en ( paar dg later incasso datum was voorbij) ze zeiden toen echt welk kenmerk erbij moest,anders kunnen ze het niet 123 terug vinden,vandaar dat ik dit zeg...
Bij mij goed gegaan...
Maar .....er za, duidelijk iets erg fout geweest zijn..
Van wie zijn kant? Durf ik niet te zeggen....
Maar idd danielle zal wel reageren .
Wat ik raar vind,afgesloten geweest? Maar waarom dan weer aansluiten als rekening nog niey betaald is..
Tip pak bankgegevens erbij en kijk of alle maanden echt wek betaald zijn,,,
Ik heb keer met stomme kop gehad,weet niet meer hoe het kwam...jaaaaaaaarenn terug.
Had ik rekening keer vergeten te betalen van provider dat was toen nog 2.95 planet internet ...zeker 17 jr terug ofzo..incasso van 35 gulden erop...kan niet heb betaald....
Bleek dat ik iddeen mnd vergeten was drie jr terug!!!!!! Nooit herinnering gehad,dat was daar niet bij...
Afijn ,gebeld waar slaat het op,voor 2'95 wi ik geen ellende,
Dus zou best kunnen dat er maand ingeslopen is...kijk het toch nog eens goed na,,,en ja wat ik al zei,dat zei het niet kunnen vinden,jammer dan,heb je al copie van telebankieren gemald?kunnen ze zien hoe je moeder het gedaan heeft?
Succes
Ik geef voorbeeld...
Automatisch gedaan,zeggen niet betaald! U moeder betaald nog een keer...
Zo via overschrijving...
Toen gestorneerd,alleen incasso kan je storneren dus neem aan dat dat zo gedaan is????
Nou dan denken zei,niks ontvangen...maar je moeder heeft wel overgeschreven,hoe heeft ze dat gedaan?
Met kenmerk? Telefoonnummer erbij? Zoveel mogelijk info....
Ik heb het 1 x gehad zelf overmaken,rekening even geblokkeerd door skimmen...
Toen zelf overgemaakt en ( paar dg later incasso datum was voorbij) ze zeiden toen echt welk kenmerk erbij moest,anders kunnen ze het niet 123 terug vinden,vandaar dat ik dit zeg...
Bij mij goed gegaan...
Maar .....er za, duidelijk iets erg fout geweest zijn..
Van wie zijn kant? Durf ik niet te zeggen....
Maar idd danielle zal wel reageren .
Wat ik raar vind,afgesloten geweest? Maar waarom dan weer aansluiten als rekening nog niey betaald is..
Tip pak bankgegevens erbij en kijk of alle maanden echt wek betaald zijn,,,
Ik heb keer met stomme kop gehad,weet niet meer hoe het kwam...jaaaaaaaarenn terug.
Had ik rekening keer vergeten te betalen van provider dat was toen nog 2.95 planet internet ...zeker 17 jr terug ofzo..incasso van 35 gulden erop...kan niet heb betaald....
Bleek dat ik iddeen mnd vergeten was drie jr terug!!!!!! Nooit herinnering gehad,dat was daar niet bij...
Afijn ,gebeld waar slaat het op,voor 2'95 wi ik geen ellende,
Dus zou best kunnen dat er maand ingeslopen is...kijk het toch nog eens goed na,,,en ja wat ik al zei,dat zei het niet kunnen vinden,jammer dan,heb je al copie van telebankieren gemald?kunnen ze zien hoe je moeder het gedaan heeft?
Succes
-
Bob Schurkjens
Heb je een geschil geopend? Dat zou echt uniek zijn, want niemand die dat durft. Ik adviseer het al jaren op dit forum gezien mijn positieve ervaringen. Maar niemand durft. Alsof je leven gevaar zou lopen.De geschillencommissie is al gewaarschuwd.
-
Tele2 Webcare
Beste bourat,
Lastig dat er onduidelijkheden zijn over een factuur en dat er tot op heden nog geen helderheid over is gekomen. Ik kan me voorstellen dat dit lastig is.
Graag zou ik willen weten of je al gecontroleerd hebt of de betreffende factuur in Mijn Tele2 ook te boek staat als onbetaalde factuur.
Je geeft aan dat er meerdere bewijsstukken zijn opgestuurd en dat wij alsnog aangeven dat de factuur niet betaald is. Kun je misschien aangeven wanneer hier voor het laatst contact over is geweest en wat er toen nog meer besproken of afgesproken is over de factuur?
Laat je het weten? Met meer informatie kan ik je beter helpen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Lastig dat er onduidelijkheden zijn over een factuur en dat er tot op heden nog geen helderheid over is gekomen. Ik kan me voorstellen dat dit lastig is.
Graag zou ik willen weten of je al gecontroleerd hebt of de betreffende factuur in Mijn Tele2 ook te boek staat als onbetaalde factuur.
Je geeft aan dat er meerdere bewijsstukken zijn opgestuurd en dat wij alsnog aangeven dat de factuur niet betaald is. Kun je misschien aangeven wanneer hier voor het laatst contact over is geweest en wat er toen nog meer besproken of afgesproken is over de factuur?
Laat je het weten? Met meer informatie kan ik je beter helpen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Tele2 Webcare schreef: Laat je het weten? Met meer informatie kan ik je beter helpen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Hoe moet TS dat laten weten?? Gegevens op het forum zetten of zo? Als je nou je pb functie voor je klanten openzet, zou wel handiger zijn.
[email protected] <[email protected]>
Beste Danielle van Tele2,
Ik zal mijn verzoek nogmaals herhalen misschien dat je er overheen gelezen hebt.
Beetje vreemde vraag. Je kunt toch maar tot één jaar terug kijken? Dus hoe kan ik in februari 2013 een factuur van januari 2012 controleren.Tele2 Webcare schreef:Graag zou ik willen weten of je al gecontroleerd hebt of de betreffende factuur in Mijn Tele2 ook te boek staat als onbetaalde factuur.
Hierover communiceer ik niet op dit forum. Laatste contact was zaterdag 9 februari 2013 16:29 met jullie klanten"service".Tele2 Webcare schreef:Je geeft aan dat er meerdere bewijsstukken zijn opgestuurd en dat wij alsnog aangeven dat de factuur niet betaald is. Kun je misschien aangeven wanneer hier voor het laatst contact over is geweest en wat er toen nog meer besproken of afgesproken is over de factuur?
Ik zal mijn verzoek nogmaals herhalen misschien dat je er overheen gelezen hebt.
Bourat schreef:Laat maar weten waar ik mijn persoonlijke gegevens kan achterlaten (en uiteraard niet op dit forum) zodat jullie mij persoonlijk kunnen benaderen.
Gelukkig is Danielle geen onbekende op dit forum, vandaar dat iemand haar mailadres voor de volledigheid al had toegevoegd.bourat schreef: Ik zal mijn verzoek nogmaals herhalen misschien dat je er overheen gelezen hebt.Bourat schreef:Laat maar weten waar ik mijn persoonlijke gegevens kan achterlaten (en uiteraard niet op dit forum) zodat jullie mij persoonlijk kunnen benaderen.
ciske schreef:Tele2 Webcare schreef: Laat je het weten? Met meer informatie kan ik je beter helpen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Hoe moet TS dat laten weten?? Gegevens op het forum zetten of zo? Als je nou je pb functie voor je klanten openzet, zou wel handiger zijn.
[email protected] <[email protected]>