LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
Heb sins kort tele2, 3 in 1 ,eerder ziggo 20 mb internetsnelheid 3 in 1 ben er bij weggegaan om het goedkoper te maken. Maar tele2 is niks bijna het zelfde bedrag en dan verkoop praatjes razendsnel tot 20 mb internetsnelheid, en wat is het razendlangzaam ongeveer 6 mb. en dan de klantenservice dan is er dit zeker of dat , nou niks dus eerder ook nooit met ziggo altijd perfect.Ik vind dat ze zo en zo de reclame moeten veranderen want het is niet razendsnel, ja misschien als je naast de mast woont ,bah rommelpot. persoonlijk zeg ik van De rechter moet hier over beslissen want wat je hier voor betaald is nog niet eens voor de helft van het geld waard.
En dan ook nog als beste getest,nou vast door hun eigen mensen die er werken.volgens mij is het een druk fout en moet zijn als slechtste getest.
DUS MENSEN GA NIET NAAR TELE2.
ZIGGO IS WEL HET BESTE EN DIE HAD OP NR 1 GEMOETEN.
de prijs kan net zo als bij tele2 en dan is de internetsnelheid nog meer als bij tele2. heb er geen woorden voor. bah
ik ben dus een ontevreden klant van tele2.
En dan ook nog als beste getest,nou vast door hun eigen mensen die er werken.volgens mij is het een druk fout en moet zijn als slechtste getest.
DUS MENSEN GA NIET NAAR TELE2.
ZIGGO IS WEL HET BESTE EN DIE HAD OP NR 1 GEMOETEN.
de prijs kan net zo als bij tele2 en dan is de internetsnelheid nog meer als bij tele2. heb er geen woorden voor. bah
ik ben dus een ontevreden klant van tele2.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
Hier hetzelfde. Overstappen naar Tele2 was een slechte beslissing. Netjes mijn jaarcontract "uitgezeten" en snel weg bij Tele2 (ze sloten het zelfs eerder dan een jaar af, ooeps, weer een foutje).
Zelfs ik als vegetarier ben van mening dat ze Frank het schaap wel mogen afschieten.
Zelfs ik als vegetarier ben van mening dat ze Frank het schaap wel mogen afschieten.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
Tja, daar heb je het weer, goedkoop is dus duurkoop. Ben zelf ook bij Ziggo en kreeg ook regelmatig reclame van tele2 en er ook regelmatig over nagedacht om over te stappen omdat het inderdaad een stuk goedkoper is dan bij Ziggo maar ik denk dat ik maar lekker blijf zitten waar ik nu zit.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
lammi schreef:Tja, daar heb je het weer, goedkoop is dus duurkoop. Ben zelf ook bij Ziggo en kreeg ook regelmatig reclame van tele2 en er ook regelmatig over nagedacht om over te stappen omdat het inderdaad een stuk goedkoper is dan bij Ziggo maar ik denk dat ik maar lekker blijf zitten waar ik nu zit.
sorry hoor , ziggo is ook naadje zie de vele topics.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
Ja zal ook wel maar zelf heb ik niks te klagen. De meeste klachten gaan trouwens over de klantenservices en zeker niet over de kwaliteit, die is gewoon heel goed bij Ziggo.ciske schreef:lammi schreef:Tja, daar heb je het weer, goedkoop is dus duurkoop. Ben zelf ook bij Ziggo en kreeg ook regelmatig reclame van tele2 en er ook regelmatig over nagedacht om over te stappen omdat het inderdaad een stuk goedkoper is dan bij Ziggo maar ik denk dat ik maar lekker blijf zitten waar ik nu zit.
sorry hoor , ziggo is ook naadje zie de vele topics.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
klopt niet , ik ken verschillende mensen met ziggo die heel vaak storingen hebben , dus hoezo alleen klantenservice? die is bij elke provider naadje.Ja zal ook wel maar zelf heb ik niks te klagen. De meeste klachten gaan trouwens over de klantenservices en zeker niet over de kwaliteit, die is gewoon heel goed bij Ziggo.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
Ziggo staat bekend als een goede kabelaar.
De klantenservices doen waarvoor ze getraind zijn
De klantenservices doen waarvoor ze getraind zijn
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
Ja en dan wordt meteen naar Ziggo gewezen en achteraf erachter komen dat het daar niet aan ligt maar aan de eigen thuisaansluitingen. Dat komt namelijk ook heel vaak voor. Dus jou Quote klopt ook niet helemaal maar iedereen zijn eigen mening.ciske schreef:klopt niet , ik ken verschillende mensen met ziggo die heel vaak storingen hebben , dus hoezo alleen klantenservice? die is bij elke provider naadje.Ja zal ook wel maar zelf heb ik niks te klagen. De meeste klachten gaan trouwens over de klantenservices en zeker niet over de kwaliteit, die is gewoon heel goed bij Ziggo.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
inderdaad , ieder zijn/haar mening maar wat jij schrijft klopt toch ook niet helemaal, het ligt niet altijd aan de aansluiting bij mensen zelf.Ja en dan wordt meteen naar Ziggo gewezen en achteraf erachter komen dat het daar niet aan ligt maar aan de eigen thuisaansluitingen. Dat komt namelijk ook heel vaak voor. Dus jou Quote klopt ook niet helemaal maar iedereen zijn eigen mening.
jij mag zweren bij een provider, ik zelf heb geen tele2 of ziggo , welke ik heb ben ik tevreden over maar erbij zweren.....Nooit.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
Lees je eigen quote eens.....Je verwijst hier duidelijk naar Ziggo als schuldige maar die storingen hoeven niet aan Ziggo te liggen maar kan ook met bekabeling te maken hebben maar dat hebben ze je achteraf mischien niet verteld. Natuurlijk kan de fout ook bij ziggo liggen maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Dat wil ik hier mee zeggen. Jou quote klopt dus niet helemaal.ciske schreef:klopt niet , ik ken verschillende mensen met ziggo die heel vaak storingen hebben , dus hoezo alleen klantenservice? die is bij elke provider naadje.Ja zal ook wel maar zelf heb ik niks te klagen. De meeste klachten gaan trouwens over de klantenservices en zeker niet over de kwaliteit, die is gewoon heel goed bij Ziggo.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
sorry hoor lammi, maar de personen waar ik contact mee heb zijn echt niet achterlijk , die weten heus wel of het aan ziggo of aan hun zelf ligt , en nogmaals ...ik heb geen ziggo gelukkig niet.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
Dat hoor je mij ook niet zeggen dat die personen achterlijk zijn....Maar jij wijst steeds naar ziggo als schuldige en dat is niet altijd zo.ciske schreef:sorry hoor lammi, maar de personen waar ik contact mee heb zijn echt niet achterlijk , die weten heus wel of het aan ziggo of aan hun zelf ligt , en nogmaals ...ik heb geen ziggo gelukkig niet.
Re: tele2 slecht wou dat ik er nooit aanbegonnen was.
klopt maar zoals gezegd is in vele gevallen wel ziggo de schuldige, en ik wijs niks , ik hoor het en lees topicsMaar jij wijst steeds naar ziggo als schuldige en dat is niet altijd zo.