LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 weigert internet/tv/telefoon pakket aan te sluiten
Tele2 weigert internet/tv/telefoon pakket aan te sluiten
Tele2 weigert in te gaan op mijn aanvraag voor een internet, tv en bellen pakket, terwijl de postcodecheck aangaf dat het mogelijk moet zijn. De reden van het niet aan willen sluiten konden ze mij niet vertellen, enkel dat ik maar naar een ander moet gaan.
Kan Tele2 dit zomaar doen?
Re: Tele2 weigert internet/tv/telefoon pakket aan te sluiten
Een leverancier heeft geen leveringsplicht! Als zij dus niet willen leveren, dan mogen ze dat natuurlijk.ajkaspers schreef:Tele2 weigert in te gaan op mijn aanvraag voor een internet, tv en bellen pakket, terwijl de postcodecheck aangaf dat het mogelijk moet zijn. De reden van het niet aan willen sluiten konden ze mij niet vertellen, enkel dat ik maar naar een ander moet gaan.
Gewoon naar een ander gaan.
Er zijn genoeg providers, neem je toch gewoon een ander.
Er zijn inderdaad genoeg andere aanbieders. Alleen als je Alles in 1 met HD tv wil is Ziggo de op een na goedkoopste, maar die is wel 140 euro per jaar duurder dan Tele2! Dus ik had liever Tele2 gewild..
Groot voordeel is dan weer wel dat je niet zit te klieren met de gevolgen van de afstand tot een wijkcentrale, wat bij ADSL en VDSL nogal wat invloed heeft op de daadwerkelijke internetsnelheid. Ook kwam in recente tests naar voren, dat het HD signaal van Ziggo een van de betere is qua kwaliteit, en krijg je de WiFi spots erbij.. Ik zou het als geluk bij een ongeluk zien, en dat vrouwe fortuna je heeft behoedt voor een fout.ajkaspers schreef:Er zijn inderdaad genoeg andere aanbieders. Alleen als je Alles in 1 met HD tv wil is Ziggo de op een na goedkoopste, maar die is wel 140 euro per jaar duurder dan Tele2! Dus ik had liever Tele2 gewild..
Voor zover als ik weet is de postcode check op de website niet meer dan een indicatie. Pas als er echt geleverd zou moeten gaan worden wordt er een echte lijnmeting gedaan.
De postcode check kijkt namelijk in een rechte lijn en de lijnmeting meet je lijn door. En de laatste geeft de doorslag.
De postcode check kijkt namelijk in een rechte lijn en de lijnmeting meet je lijn door. En de laatste geeft de doorslag.
-
Al gekeken bij KPN of het daar mogelijk is en inderdaad kijk naar afstand woon je er te ver van wijkcentrale wordt tv kijken al een lastige opgave.
Hier net overgestapt naar Tele 2 en inderdaad Ziggo wordt steeds duurder zeker nu na overname.
Hier net overgestapt naar Tele 2 en inderdaad Ziggo wordt steeds duurder zeker nu na overname.
Dat is nog niet aan de orde.Slobberbone schreef:Ziggo wordt steeds duurder zeker nu na overname.
-
Bijna komt er aan.ciske schreef:Dat is nog niet aan de orde.Slobberbone schreef:Ziggo wordt steeds duurder zeker nu na overname.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/15163/zig ... etten.html