| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoon afgesloten na aanvragen alles-in-1 pakket....
Telefoon afgesloten na aanvragen alles-in-1 pakket....
Op 2 december heb ik de opdracht gegeven mijn bestaande KPN ISDN-1 abonnement om te zetten naar 3-in-1 internet, telefoon, interactieve tv. Helemaal doorgesproken met een aardige KPN medewerker. Is keurig schriftelijk bevestigd, inclusief alle details. Omzetting binnen 4 weken.
Op 16 december heeft men mijn telefoonnummer afgesloten. Ja... afgesloten! Ik ben dus niet meer bereikbaar. Als ZZP-er die vanuit huis werkt en daar voor klanten bereikbaar moet zijn is dat nogal... erg.
Maar nu komt het: gister heb ik gehoord dat niet eerder dan de week van 16 januari 2012 weer aangesloten wordt. Er is "geen capaciteit" door de "drukte". Dat betekent dat ik minimaal 5 weken niet bereikbaar ben.
Ik kom niet verder bij Klantenservice, de technische service of zelfs Webcare. Er is niets aan te doen, zeggen ze.
Terugzetten met behoud eigen nummer kan ook niet meer. Een tijdelijke analoge lijn met een ander nummer heb ik niets aan, ik moet bereikbaar zijn voor opdrachtgevers op het nummer dat bij hen bekend is.
Dit geloof je toch niet? Iemand enig idee wat ik verder nog kan doen? Heb al klacht ingediend bij KPN maar daar verwacht ik na deze ervaring ook niet veel van.
-
MAXIEM
Re: Telefoon afgesloten na aanvragen alles-in-1 pakket....
@
Jurisprudentie van een rechtzaak uit Amsterdam leert dat je na 5 werkdagen een forse schadevergoeding kunt eisen. Neem daarover even kontakt op met Jurofoon.
Sukses, Maxiem.
Jurisprudentie van een rechtzaak uit Amsterdam leert dat je na 5 werkdagen een forse schadevergoeding kunt eisen. Neem daarover even kontakt op met Jurofoon.
Sukses, Maxiem.
Bereft enkel als het een ZAKELIJK-abo zou zijn.
De TS heeft consumenten-abo en daar geld dat niet.
Als je internet nodig hebt voor werk moet je dus een zakelijk-abo nemen
, is duurder maar je hebt meer rechten sterker nog je mag eigenlijk
een consumenten-abo helemaal niet gebruiken voor zakelijke doeleinden kijk maar in de AV.
De TS heeft consumenten-abo en daar geld dat niet.
Als je internet nodig hebt voor werk moet je dus een zakelijk-abo nemen
, is duurder maar je hebt meer rechten sterker nog je mag eigenlijk
een consumenten-abo helemaal niet gebruiken voor zakelijke doeleinden kijk maar in de AV.
Toch mogen ze TS niet zomaar afsluiten dan zou er een opzegging moeten zijn gedaan, en dat heeft TS niet gedaan.
Alsnog heeft TS recht op schadevergoeding van de tijd dat hij/zij zonder internet en telefoon zit, maar daar heeft die niks aan.
Alsnog heeft TS recht op schadevergoeding van de tijd dat hij/zij zonder internet en telefoon zit, maar daar heeft die niks aan.