LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon Ophalen na Reparatie

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Kim88
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2014 17:14

Telefoon Ophalen na Reparatie

Ongelezen bericht door Kim88 »

Goedemiddag,

Ik zit met een vraag en misschien kan ik hier antwoord vinden.

Augustus 2011 heb ik bij de Hi een nieuw abbonement afgesloten. Hierbij heb ik tevens op aan raden een verzekering afgesloten voor de Blackberry die ik bij dit abbonement 'kreeg'. In maart 2013 was mijn telefoon getroffen door waterschade en dus heb ik hem in de winkel afgeleverd zonder batterij en achterkant. Door de verzekering zou hij kostenloos gemaakt worden en kon ik hem spoedig weer ophalen. Maar ik vertrok begin april voor lange tijd naar het buitenland en helaas was de telefoon toen nog niet klaar om op te halen.
Nu zag ik deze week mijn batterij en achterkant liggen. Ik heb de Hi gebelt en daar werd mij door de dame verteld het volgende verteld. Mijn orginele telefoon was zodanig kapot dat ik een nieuwe had mogen uitzoeken in 2013. Aangezien het model nu niet meer verkocht wordt zou ik in de winkel een telefoon uit een gelijke prijsklasse mogen uitzoeken.
In de winkel was dit helaas niet mogelijk en werd de reparatie service gebeld. Die heeft het probleem bij de winkel gelegd aangezien zij natuurlijk de vergoeding voor de nieuwe telefoon al in 2013 hebben ontvangen. Nu is mijn vraag of zij mij de vergoeding (nieuwe telefoon) kunnen ontzeggen omdat ik hem nu pas kon komen ophalen. Terwijl ik natuurlijk wel mijn verzekering heb betaald!

Graag hoor ik hoe jullie hier overdenken.

Gr Kim

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Telefoon Ophalen na Reparatie

Ongelezen bericht door bokkel »

Ik vind het weer een debiel verhaal. Dus je gaat weg en zorgt ervoor dat niemand de lopende zaken voor je in de gaten houdt?
Natuurlijk ben ik van mening dat je recht hebt op een nieuwe telefoon. Ik zou het via de klachtenbende van de provider regelen. Kost wel wat meer tijd, maar ja, ik denk toch dat je allang een andere hebt, dus je zult er niet om verlegen zitten.

Gesloten