| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoon verzekering
telefoon verzekering
hallo, ik heb 3 jaar terug een abonnement afgesloten in een winkel, in de buurt bij KPN en kreeg daar bij een aparte verzekering. Nu 3 jaar later betaal ik nog steeds voor, deze verzekering terwel mij dat totaal niet in de winkel is verteld. Nu heb ik de verzekeraar Het Harmony Service gebeld met de vraag , hoe dat allemaal in elkaar steekt. er werd niet veel over gepraat en de verzekering is nu afgesloten. maar wat blijkt nu dat ik dus 2 jaar voor, nop heb betaald nu is mijn vraag. Kan ik al dat geld wat ik 2 jaar heb betaald voor niks (want mijn contract liep maar 1 jaar) allemaal verhalen , op de verzekeraar of op de winkelier die mij heefd geholpen. overgens is zit mijn eerste abonnement geweest, ik hoop dat er mensen zijn die mij NORMAAL kunnen helpen
alvast bedankt .
Re: telefoon verzekering
Je kunt inderdaad bij een echte verzekering dat ene "ongebruikte" jaar terugkrijgen. Daar zitten wel haken en ogen aan. Lees daarom ook altijd alle Voorwaarden alvorens je een abo ondertekent. Want hier kunnen nogal wat addertjes onder het gras zitten.
Bedoel je je abonnements contract of verzekeringscontract.maar wat blijkt nu dat ik dus 2 jaar voor, nop heb betaald nu is mijn vraag. Kan ik al dat geld wat ik 2 jaar heb betaald voor niks (want mijn contract liep maar 1 jaar)
De verzekering geldt voor je telefoon en heeft niets met looptijd abonnement te maken.
gr Henk
henk51 schreef:Bedoel je je abonnements contract of verzekeringscontract.maar wat blijkt nu dat ik dus 2 jaar voor, nop heb betaald nu is mijn vraag. Kan ik al dat geld wat ik 2 jaar heb betaald voor niks (want mijn contract liep maar 1 jaar)
De verzekering geldt voor je telefoon en heeft niets met looptijd abonnement te maken.
gr Henk
mijn verzekering was maar voor 1 jaar en er werd mij niet gezegt dat ik deze zelf af moest sluiten en daat is zo 2 jaar verder door gegaan terwel ik deze telefoon niet meer had en het is stilswijgend door gegaan
mijn verzekering was maar voor 1 jaar en er werd mij niet gezegt dat ik deze zelf af moest sluiten en daat is zo 2 jaar verder door gegaan terwel ik deze telefoon niet meer had en het is stilswijgend door gegaan
Oke duidelijk,dan geldt het antwoord van devious,je had natuurlijk zelf al eerder kunnen constateren dat er nog steeds premie werd afgeschreven.
Het valt me steeds meer op dat veel mensen hun RA alleen maar in een mapje doen zonder de afschrijvingen eens door te lopen gezien het aantal topics over.
gr Henk
Oke bedankt voor jullie tips 
Als ze niet willen terugbetalen probeer het op een akkoortje te gooien b.v. ieder de helft.
Deze optie pas gebruiken als zij zelf geen oplossing bieden.
En tip blijf beleefd jaag ze niet tegen je in het harnas want dan krijg je zeker niets terug.
gr Henk
Deze optie pas gebruiken als zij zelf geen oplossing bieden.
En tip blijf beleefd jaag ze niet tegen je in het harnas want dan krijg je zeker niets terug.
gr Henk