WIJ WAREN GEBLOKEERD MET ONZE MOBIEL NA NAVRAAG BIJ DE VODAFONE BLEEK DAT WIJ EEN REKENING VAN TWEE MAANDEN HADDEN VAN ONGEVEER 600 EURO DIT DOOR EEN DIENST DIE TELEFUTURE HEET
OOK WIJ HEBBEN NOOIT IETS AANGEMELD EN OF BEVESTIGD VAN DEZE DIENST BIJ VODAFONE UITGELEGD EN DIE ZEGGEN GEWOON DAT HET WEL ZO IS EN DUS MOETEN WE OOK DEZE REKENINGEN BETALEN
WIE KENT DIT PROBLEEM EN WEET WAT WE DOEN MOETEN BEGREEP UIT DE VELE REACTIE OP DIT ONDERWERP AL DAT WE AANGIFTE MOETEN DOEN EN DANT DAN OOK HEBBEN GEDAAN
M.V.G. ANNEMARIE
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefuture
Re: telefuture
hier klacht indienen
hier over afmelden
hier diensten blokkeren
site over sms afmelden
Is er sprake van ongevraagde smsjes dan geld proberen terug te vorderen van affiliate of als dat niet lukt waar hij bij aangesloten is!
hier over afmelden
hier diensten blokkeren
site over sms afmelden
Is er sprake van ongevraagde smsjes dan geld proberen terug te vorderen van affiliate of als dat niet lukt waar hij bij aangesloten is!
-
bedankt de meeste dingen kan ik nog neit doen omdat de tel is geblokeerd kan er dus niks mee beginnen en de provider tja daar wacht ik al bijna week op voor reactie belachelijk gewoon
ook ik krijg steeds 4 mails achterelkaar met de tekst
u kunt het niet downloaden maar daar het als sms binnen komt moet je hem openen om te verwijderen en dat kost 1.29 euro per keer
weet niet waar het bedrijf voor staat en hoe ze aan mijn telefoonnr komen
heb nu mijn telefoon geheel laten blokeren
dus kan niet meer bellen er staan nog steeds div sms in mijn box ben niet van plan om iets te betalen waar van ik het bestaan niet weet
u kunt het niet downloaden maar daar het als sms binnen komt moet je hem openen om te verwijderen en dat kost 1.29 euro per keer
weet niet waar het bedrijf voor staat en hoe ze aan mijn telefoonnr komen
heb nu mijn telefoon geheel laten blokeren
dus kan niet meer bellen er staan nog steeds div sms in mijn box ben niet van plan om iets te betalen waar van ik het bestaan niet weet