Vanwege een einddatum van een abo 300 minuten voor 7,95 euro. Had ik gebeld en aangeven dat ik graag na deze datum voor het zelfde bedrag door wil gaan. normaal is na die datum een veel hoger abo tarief. dat kan geen probleem,
Wat blijkt achteraf telfort kan of beter gezegd wil Telfort die periode niet aan elkaar aansluiten.
waardoor ik voor die tussenliggende periode 35 euro moet betalen.
andere feiten: alle beltegoeden verloren, meestal 300 over. (waarom waarom)
waarom laat telfort het niet achter elkaar aansluiten.Er is zoveel mogelijk dankzij automatering. dit is geld klopperij tijdens de overgang fase.
ik leef op bijstand nivo. en telfort pikt door hun starheid bijna 1week eten van mij plank. Dreiging van afsluiting terwijl ik sollicitatie plicht heb en graag wil werken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort schandalige onnodige hoge kosten bij abo wijziging
Telfort schandalige onnodige hoge kosten bij abo wijziging
Laatst gewijzigd door frank4y op 04 feb 2011 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- verified
- Contacteer:
Re: Telfort schandalige onnodige hoge kosten bij abo wijziging
@frank4y,
Het is niet erg duidelijk wat er aan de hand is. Kunt u dit verduidelijken?
Daphne
Het is niet erg duidelijk wat er aan de hand is. Kunt u dit verduidelijken?
Daphne
eerste abo contract van 7,95 zou dit jaar veel duurder worden (geen korting meer)
na contact met telfort een aanbieding om 300 minuten voor iets minder bij 2 jaar.
Omdat men de periodes niet aan elkaar vast kan of wil plakken , betaal je in het de tussenliggende periode van die twee contracten een ander tarief. Ook kan ben je eventuele restant belminuten kwijt van de eerste abo. summary: belminuten kwijt en tijdelijk per minuut betalen tegen een normaal tarief.
Dat wil zeggen normaal betaal ik gemiddeld 10 euro (geen sms in pakket)
nu is de rekening 35 euro. (ik zag liever rond de 10 euro)
Het verschil in geld is voornamelijk de belminuten in de tussenliggende periode.
Voor mij is dat veel geld (zit wel 6 euro service geld aan wachtgeld servicedesken bij). Ik ben van mening dat het indeze tijd van automatiesring niet hoeft het kan allemaal aansluiten zijn. en ook de beltegoed over laten gaan moet kunnen.
(waarom ook niet, de klant blijft immers bij Telfort en stapt niet SIMPEL over.)
vind het jammer
groet frank
na contact met telfort een aanbieding om 300 minuten voor iets minder bij 2 jaar.
Omdat men de periodes niet aan elkaar vast kan of wil plakken , betaal je in het de tussenliggende periode van die twee contracten een ander tarief. Ook kan ben je eventuele restant belminuten kwijt van de eerste abo. summary: belminuten kwijt en tijdelijk per minuut betalen tegen een normaal tarief.
Dat wil zeggen normaal betaal ik gemiddeld 10 euro (geen sms in pakket)
nu is de rekening 35 euro. (ik zag liever rond de 10 euro)
Het verschil in geld is voornamelijk de belminuten in de tussenliggende periode.
Voor mij is dat veel geld (zit wel 6 euro service geld aan wachtgeld servicedesken bij). Ik ben van mening dat het indeze tijd van automatiesring niet hoeft het kan allemaal aansluiten zijn. en ook de beltegoed over laten gaan moet kunnen.
(waarom ook niet, de klant blijft immers bij Telfort en stapt niet SIMPEL over.)
vind het jammer
groet frank
Laatst gewijzigd door frank4y op 04 feb 2011 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het is niet verstandig je mobiele nummer op het forum te plaatsen. Als ik jou was verwijderde ik( je moet het uiteraard zelf weten) het even. Je kunt altijd een PB sturen naar de medewerker/ster van Telfort.
-
Ik snap niet helemaal welke termijn het zou moeten zijn waar het over gaat.
Bij een verlenging is er geen tussentermijn, of je moet te laat zijn geweest met verlengen waardoor je dus 1 maand het volle bedrag van je simonly betaald zonder de korting.
Het meenemen van je tegoeden gebeurt bij bijna alle providers niet meer.
Bij een verlenging of wijziging komen deze te vervallen.
Dit staat ook in de voorwaarden.
Bij een verlenging is er geen tussentermijn, of je moet te laat zijn geweest met verlengen waardoor je dus 1 maand het volle bedrag van je simonly betaald zonder de korting.
Het meenemen van je tegoeden gebeurt bij bijna alle providers niet meer.
Bij een verlenging of wijziging komen deze te vervallen.
Dit staat ook in de voorwaarden.
-
- verified
- Contacteer:
@frank4y,
Graag bekijk ik voor u wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla
Graag bekijk ik voor u wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla
Ik neem altijd een twee jarig sim only contract ,een aanbiedig ,zonder enig probleem.
Als die om zijn, kan ik gewoon weer een andere aanbieding nemen zonder extra kosten....
Ik bruik deze al meer dan tien jaar....
Als die om zijn, kan ik gewoon weer een andere aanbieding nemen zonder extra kosten....
Ik bruik deze al meer dan tien jaar....