LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitvallende laptob.
Uitvallende laptob.
hmm, sinds de laatste automatische update vertoont mijn wat oudere Dell kuren,
regelmatig valt het beeldscherm uit, dat gebeurt twee keer snel achtereen en dan is het beeld weer goed, dit alles binnen een seconde of twee.
is het ding terminaal? verder doet hij het goed.
Vandaag maar even alle belangrijke dingen ook elders geplaatst.
Ik heb geen verstand van computers.
regelmatig valt het beeldscherm uit, dat gebeurt twee keer snel achtereen en dan is het beeld weer goed, dit alles binnen een seconde of twee.
is het ding terminaal? verder doet hij het goed.
Vandaag maar even alle belangrijke dingen ook elders geplaatst.
Ik heb geen verstand van computers.
Re: Uitvallende laptob.
Wat is oud??
Welke Windows versie??
Je kunt de laatste updates ook teniet doen met systeemherstel..
Vermoedelijk een 'nieuwe' videokaart update die niet echt compatible is..
Welke Windows versie??
Je kunt de laatste updates ook teniet doen met systeemherstel..
Vermoedelijk een 'nieuwe' videokaart update die niet echt compatible is..
Dat is op basis van wat jij schrijft niet te bepalen. Je kan hem na laten kijken, maar maak in de tussentijd wel een backup van alles.marnix schreef:hmm, sinds de laatste automatische update vertoont mijn wat oudere Dell kuren,
is het ding terminaal?
PS: Het is een laptop, geen laptob
Het betreft een machine met windows 7, dell,latitude 630.
Oeps, volgens CNET 10 jaar met Win XP, is voor een laptop bijna prehistorisch...
Is het wel mogelijk om een systeemherstel te laten doen??
Doe dat dan met een herstelpunt van VOOR uw beeldscherm probleem..
Is het wel mogelijk om een systeemherstel te laten doen??
Doe dat dan met een herstelpunt van VOOR uw beeldscherm probleem..