LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitvallende laptob.
Uitvallende laptob.
hmm, sinds de laatste automatische update vertoont mijn wat oudere Dell kuren,
regelmatig valt het beeldscherm uit, dat gebeurt twee keer snel achtereen en dan is het beeld weer goed, dit alles binnen een seconde of twee.
is het ding terminaal? verder doet hij het goed.
Vandaag maar even alle belangrijke dingen ook elders geplaatst.
Ik heb geen verstand van computers.
regelmatig valt het beeldscherm uit, dat gebeurt twee keer snel achtereen en dan is het beeld weer goed, dit alles binnen een seconde of twee.
is het ding terminaal? verder doet hij het goed.
Vandaag maar even alle belangrijke dingen ook elders geplaatst.
Ik heb geen verstand van computers.
Re: Uitvallende laptob.
Wat is oud??
Welke Windows versie??
Je kunt de laatste updates ook teniet doen met systeemherstel..
Vermoedelijk een 'nieuwe' videokaart update die niet echt compatible is..
Welke Windows versie??
Je kunt de laatste updates ook teniet doen met systeemherstel..
Vermoedelijk een 'nieuwe' videokaart update die niet echt compatible is..
Dat is op basis van wat jij schrijft niet te bepalen. Je kan hem na laten kijken, maar maak in de tussentijd wel een backup van alles.marnix schreef:hmm, sinds de laatste automatische update vertoont mijn wat oudere Dell kuren,
is het ding terminaal?
PS: Het is een laptop, geen laptob
Het betreft een machine met windows 7, dell,latitude 630.
Oeps, volgens CNET 10 jaar met Win XP, is voor een laptop bijna prehistorisch...
Is het wel mogelijk om een systeemherstel te laten doen??
Doe dat dan met een herstelpunt van VOOR uw beeldscherm probleem..
Is het wel mogelijk om een systeemherstel te laten doen??
Doe dat dan met een herstelpunt van VOOR uw beeldscherm probleem..
Also jezelf het gevoel hebt dat het technisch niet goed meer gaat met het ding, en dat is zeer goed mogelijk, dan rustig kijken naar een andere.marnix schreef:Het betreft een machine met windows 7, dell,latitude 630.
Ik denk dat de beeldschermdrivers crashen, en dat veroorzaakt een flikkering. Hoeft niet te betekenen dat ie kapot gaat. Maar is vaak wel een voorteken dat het systeem aan slijtage onderhevig is....
U kunt ook zoeken of er updates voor de drivers zijn en die installeren, dat wil ook nog wel eens helpen.
Probeer eens via HDMI stekker een monitor aan te sluiten of heb je nog oude voor echte monitor kabel... het scherm kan het ook zijn.....
Idd; of de verbindingen tussen moederbord en scherm.stofzuigertje schreef:Probeer eens via HDMI stekker een monitor aan te sluiten of heb je nog oude voor echte monitor kabel... het scherm kan het ook zijn.....