Juni 2008 heb ik op uitnodiging van UPC besloten mijn al bestaande abonnementen samen te voegen tot en zogeheten "totaalpakket", waarbij het goedkoopste abonnement gratis zou worden. Inmiddels is het midden november 2008 en zijn we talloze gesprekken met de helpdesk, vijf(!) aangetekende brieven en een excuus-brief van UPC verder, maar: tot op heden wordt elke maand het "gratis" abonnement gewoon in rekening gebracht. De als "compensatie" schriftelijk beloofde "gratis" on demand films zijn op de laatste factuur gewoon in rekening gebracht.
Niets werkt....
Nu is de vraag: is dit gewoon kwade wil of ridicuul onvermogen...?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC administratief niet in staat abonnement te wijzigen
Re: UPC administratief niet in staat abonnement te wijzigen
kan het niet zo zijn dat dit achteraf verrekend gaat worden?
is toch raar als dit al langer loopt en je gewoon betaald terwijl er een actie actif is op je producten.
wat zeggen ze zelf dan hoe dit komt of opgelost gaat worden.
hebben ze uberhaubt al iets laten horen?
is toch raar als dit al langer loopt en je gewoon betaald terwijl er een actie actif is op je producten.
wat zeggen ze zelf dan hoe dit komt of opgelost gaat worden.
hebben ze uberhaubt al iets laten horen?
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
- Contacteer:
Re: UPC administratief niet in staat abonnement te wijzigen
Beste tanit,
Ik zou graag voor je na willen kijken wat er aan de hand is. Zou je bovenstaand probleem willen mailen naar [email protected] onder vermelding van je klantgegevens ?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team
Ik zou graag voor je na willen kijken wat er aan de hand is. Zou je bovenstaand probleem willen mailen naar [email protected] onder vermelding van je klantgegevens ?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team