LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC begint het nou al?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: UPC begint het nou al?

Ongelezen bericht door Johan3 »

Misschien is het bij een verkooppunt mogelijk?
Nop! :( kon niet bij een verkoop punt, ik opperde nog of ik hem bij een rondrijdende monteur kon ophalen maar dat kon ook niet, ik stelde nog voor om een reserve modem er meteen bij te kopen maar dat scheen ook niet tot de mogelijk heden te behoren.
Ik heb trouwens nog geen monteur gezien dus ik hoop morgen vroeg, ik zit nu op internet via een mobiel en al het bellen gaat met een mobiel dus dat is best een behoorlijke kosten post.
Als het nog een keer gebeurd laat ik de telefoon via de ptt maar weer aansluiten.

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: UPC begint het nou al?

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Telefoniestoringen proberen we binnen 24 uur op te lossen. Volgens mijn gegevens is de storing gisteren gemeld en is er een afspraak gemaakt om vandaag een monteur langs te sturen. De monteur is vanmorgen inmiddels ook langsgeweest, deze heeft het modem vervangen.

Werkt alles inmiddels weer naar behoren?

Johan3
Berichten: 139
Lid geworden op: 13 jun 2006 19:39

Re: UPC begint het nou al?

Ongelezen bericht door Johan3 »

Telefoniestoringen proberen we binnen 24 uur op te lossen. Volgens mijn gegevens is de storing gisteren gemeld en is er een afspraak gemaakt om vandaag een monteur langs te sturen. De monteur is vanmorgen inmiddels ook langsgeweest, deze heeft het modem vervangen.

Werkt alles inmiddels weer naar behoren?
Het werkt weer! heb nu een modem met een externe voeding, volgens de monteur was het nog een oud model die ik had,overigens vertelde hij me dat er inmiddels ook een draadloos modem is, ook al vond hij mijn externe oplossing beter.
Als het altijd binnen 24 uur is is het zeker netjes, ik vind alleen dat er mogelijk heden moeten zijn om die modems ergens op te halen, dat ik er dan voor moet rijden is mijn keuze dat ik hem dan moet betalen tot er gekeken is of hij echt stuk is zou dan ook zeker niet onredelijk zijn.
Ik heb totaal verkeerd ingeschat wat de gevolge voor ons zijn als de telefoon uitvalt maar dat is mijn eigen beslissing geweest :oops:
Overigens zou ik wel graag willen weten of het klopt dat bij het uitvallen van het modem of het geheel wegvallen van de kabel onze kant op,mijn vaste nummer kan worden doorverbonden naar me mobiel?
Dat had voor mij een hele respectabele overbrugging oplossing geweest.

Ik moet eerlijk bekennen dat alles uiteindelijk nog behoorlijk opgelost is, ik denk dat upc alleen een groot probleem heeft met het in dienst hebben van een grote groep mensen die klachten liever in de prullenbak gooien dan ze op te lossen, dit is een probleem waar veel meer bedrijven mee zitten, hier zal pas een beetje verandering in komen als bij deze bedrijven alles opgeslagen word zodat zowel de klant of de medewerker er achteraf op afgerekend kan worden anonimiteit geeft ten allertijden gelegenheid tot laks of asociaal gedrag helaas! :cry:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: UPC begint het nou al?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Fijn dat uw probleem toch nog vlot opgelost is.

Het functioneren van de diverse helpdesks laat inderdaad te wensen over zie de diverse forums.

Gesloten