LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC begint het nou al?
UPC begint het nou al?
Kreeg zaterdag een rekening Van upc binnen.
Waar gaat het om!
Een poos geleden heb ik contact gehad met UPC, over internet met bellen en tv. Heb toen afgesproken dat ze het een en ander aan info zouden opsturen, omdat ik wel interesse had. (25mb downloaden)
Heb toen aangegeven dat ik nog opzegtermijnen had, maakte niet uit volgens die meneer de rekeningen zouden pas komen wanneer de boel in gebruik genomen wordt.
Vervolgens kreeg ik korte tijd daarna een pakket binnen
Ik denk de papieren komen nog wel.
Al had ik het willen gebruiken, kon dat niet eens omdat je ook inlog nummers nodig heb die ik niet heb!
Tot stomme verbazing krijg ik gisteren een rekening binnen voor een abonnement voor maar liefst €96,00 en €45,00 borg.
Overigens staat op de rekening wel duidelijk vermeld dat ik nergens gebruik van heb gemaakt
Mensen hadden me al gewaarschuwd voor UPC, ,
morgenochtend om 08.00 uur maar 's bellen!!
KPN abon. loopt nog en XS4all abon. loopt nog, en nooit wat toegezegd of getekend, dus ben benieuwd.
Overigens zou ik me in de €45,00 borg nog wel kunnen vinden( omdat die doos hier ligt), maar die abonnement kosten van €96,00, slaat nergens op!!!
Groet Johan
Waar gaat het om!
Een poos geleden heb ik contact gehad met UPC, over internet met bellen en tv. Heb toen afgesproken dat ze het een en ander aan info zouden opsturen, omdat ik wel interesse had. (25mb downloaden)
Heb toen aangegeven dat ik nog opzegtermijnen had, maakte niet uit volgens die meneer de rekeningen zouden pas komen wanneer de boel in gebruik genomen wordt.
Vervolgens kreeg ik korte tijd daarna een pakket binnen
Ik denk de papieren komen nog wel.
Al had ik het willen gebruiken, kon dat niet eens omdat je ook inlog nummers nodig heb die ik niet heb!
Tot stomme verbazing krijg ik gisteren een rekening binnen voor een abonnement voor maar liefst €96,00 en €45,00 borg.
Overigens staat op de rekening wel duidelijk vermeld dat ik nergens gebruik van heb gemaakt
Mensen hadden me al gewaarschuwd voor UPC, ,
morgenochtend om 08.00 uur maar 's bellen!!
KPN abon. loopt nog en XS4all abon. loopt nog, en nooit wat toegezegd of getekend, dus ben benieuwd.
Overigens zou ik me in de €45,00 borg nog wel kunnen vinden( omdat die doos hier ligt), maar die abonnement kosten van €96,00, slaat nergens op!!!
Groet Johan
Laatst gewijzigd door Johan3 op 15 jun 2008 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: UPC begint het nou al?
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 dacht ik . Veel suc6 en geduld met het bellen van hun dure nummerMensen hadden me al gewaarschuwd voor UPC
Wrijf het er maar in!pqyirw]Mensen hadden me al gewaarschuwd voor UPC
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 dacht ik . Veel suc6 en geduld met het bellen van hun dure nummer
Wel jammer dat ik het al met ze gehad heb voor dat er een deal gesloten is.
Als je nog tv van ze hebt, neem dan zo snel mogelijk een alternatief, digitenne of schotel, en blokkeer je rekening voor de firma list en bedrog, kunnen ze in ieder geval niks bij je afschrijven, want betaal je niet sluiten ze je geheid ook met tv af.
Bovendien als je voor schotel kiest zijn er vele mogelijkheden voor als je meerdere tv's hebt, je kan dan met 1 abonnement op meerdere tv's digitale tv middels cardsharing ontvangen, waarbij op elke tv onafhankelijk van elkaar elke willekeurige zender is te bekijken of op te nemen.
Heb info voor je beschikbaar als je wil.
Ook als je van de firma list en bedrog af wil heb ik wel enige tips voor je.
succes met de firma list en bedrog.
Bovendien als je voor schotel kiest zijn er vele mogelijkheden voor als je meerdere tv's hebt, je kan dan met 1 abonnement op meerdere tv's digitale tv middels cardsharing ontvangen, waarbij op elke tv onafhankelijk van elkaar elke willekeurige zender is te bekijken of op te nemen.
Heb info voor je beschikbaar als je wil.
Ook als je van de firma list en bedrog af wil heb ik wel enige tips voor je.
succes met de firma list en bedrog.
-
- Contacteer:
Beste Johan3,
Het spijt me dat uw verzoek om informatie kennelijk is opgevat als een bestelling.
Mocht u nog geen contact hebben gehad met onze klantenservice dan ontvang ik graag uw klantgegevens zodat ik e.e.a voor u na kan kijken.
U kunt uw gegevens mailen naar [email protected] onder verwijzing naar uw klacht op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team
Het spijt me dat uw verzoek om informatie kennelijk is opgevat als een bestelling.
Mocht u nog geen contact hebben gehad met onze klantenservice dan ontvang ik graag uw klantgegevens zodat ik e.e.a voor u na kan kijken.
U kunt uw gegevens mailen naar [email protected] onder verwijzing naar uw klacht op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team
Wees verstandig en kap met de hele zooi van de firma list en bedrog.
Argo wat is je tip voor schotel tv ik heb ook de nodige problemen met UPC gehad, hier voor hadden we jaren lang kabel tv van Casema nooit problemen maar UPC alleen als ik die naam al hoor met recht list en bedrog
Nou maar even een kleine update!
We zouden uiterlijk gisteren gebeld worden was ons toegezegt door heer zijlmans van klanten service.
Nou jullie raden het al, niet terug gebeld dus,
Van morgen weer gebeld en contact gehad met mw.G.Postma van opzeggingen, zij gaat het uitzoeken en heeft beloofd morgen voor 21.00 terug te bellen.
Wij wachten af!
We zouden uiterlijk gisteren gebeld worden was ons toegezegt door heer zijlmans van klanten service.
Nou jullie raden het al, niet terug gebeld dus,
Van morgen weer gebeld en contact gehad met mw.G.Postma van opzeggingen, zij gaat het uitzoeken en heeft beloofd morgen voor 21.00 terug te bellen.
Wij wachten af!
Ik heb al vanaf febr. tot heden slechte verbinding met int/tel/tv
Internet en de telefoon hebben steeds geen verbinding vallen gewoon weg ook tijdens het bellen soms wel 10 keer op een dag met de tv had ik geen probleem tot de 19e mei hd-tv met dvr besteld zoals ze zeggen 5x scherper beeld hier staat max 10 leverdagen voor maar op de 2e juni weer storing met int/tel. upc gebeld voor monteur dat duurt iedere keer een half uur voor je uitgebeld bent, en tevens gevraagd waar mijn HD/TV-pakket bleef en kreeg te horen dat dit was geblokt???
Dus maar weer opnieuw besteld en op de 12ejuni weer gebeld waar de bestelling bleef maar kreeg als antwoord dat ze van niets wisten weer opnieuw besteld voor de 3e keer heb dus al veel HD voetbal gemist!
op de 17e juni (4e keer) gebeld dat hij er nog niet was???? door UPC heb ik al heel veel full-hd voetbal gemist en tot op heden de 19e juni nog niets ontvangen kreeg vanmorgen wel de rekening van UPC maar heb deze retour gestuurd begrijpt U dat ik laaiend ben en bedenk U voordat U met UPC in zee gaat heb op vrijdag 13 juni ook een klacht naar upc gestuurd maar ook hier wordt tot op heden niet op gereageerd
groet en mensen pas op met UPC
Internet en de telefoon hebben steeds geen verbinding vallen gewoon weg ook tijdens het bellen soms wel 10 keer op een dag met de tv had ik geen probleem tot de 19e mei hd-tv met dvr besteld zoals ze zeggen 5x scherper beeld hier staat max 10 leverdagen voor maar op de 2e juni weer storing met int/tel. upc gebeld voor monteur dat duurt iedere keer een half uur voor je uitgebeld bent, en tevens gevraagd waar mijn HD/TV-pakket bleef en kreeg te horen dat dit was geblokt???
Dus maar weer opnieuw besteld en op de 12ejuni weer gebeld waar de bestelling bleef maar kreeg als antwoord dat ze van niets wisten weer opnieuw besteld voor de 3e keer heb dus al veel HD voetbal gemist!
op de 17e juni (4e keer) gebeld dat hij er nog niet was???? door UPC heb ik al heel veel full-hd voetbal gemist en tot op heden de 19e juni nog niets ontvangen kreeg vanmorgen wel de rekening van UPC maar heb deze retour gestuurd begrijpt U dat ik laaiend ben en bedenk U voordat U met UPC in zee gaat heb op vrijdag 13 juni ook een klacht naar upc gestuurd maar ook hier wordt tot op heden niet op gereageerd
groet en mensen pas op met UPC
Even een kleine update!
De tweede keer heeft iedereen netje terug gebeld, en zoals het er nu uitziet wordt alles netjes door de heer Wassily-UPC geregeld, zoals alles afgesproken was.
Dus als alles gaat zoals afgesproken is, komt alles goed.
Groet Johan
De tweede keer heeft iedereen netje terug gebeld, en zoals het er nu uitziet wordt alles netjes door de heer Wassily-UPC geregeld, zoals alles afgesproken was.
Dus als alles gaat zoals afgesproken is, komt alles goed.
Groet Johan
Na mijn bericht van 19 juni j.l. kreeg ik de volgende morgen een telefoontje van upc van de heer xx en deze vertelde me dat er storing zat in het systeem, daarom ging het steeds mis bij mij maar dit was inmiddels verholpen en bood hiervoor zijn excuses aan en de HD-DVR was inmiddels onderweg en vanmiddag (dinsdag) werd hij dan eindelijk afgeleverd TOPPY en het internet en telefoon werkt na het 2e bezoek van de monteur nu 2 weken geleden ook perfect dus als alles het blijft doen dan ben ik nu een zeer tevreden UPC klant, er zou ook gekeken worden naar een korting op de abonnements-kosten i.v.m. de vele problemen die ik gehad heb, eind goed al goed moet je maar denken.
Dus niet alles is negatief bij UPC misschien heeft U iets aan mijn verhaal
groetjes evertj
Dus niet alles is negatief bij UPC misschien heeft U iets aan mijn verhaal
groetjes evertj
Wij zijn al jaren klant bij UPC en hebben internet/tel/ en tv. Nu hoorde ik via kennissen dat je beter je bstaande abb. kunt laten omzetten omdat nu voor 3 pakketten er maar 2 betaald hoeven te worden. De kennis had alles met één telefoontje geregeld. Dus ook ik bellen en ook bij ons zou alles in orde komen (dit was medio april). Nou, er gebeurde dus niets. Daarna zo'n 5 x gebeld met de klantenservice en elke keer een andere reden (smoes) waardoor het bij ons niet lukte of niet mogelijk was (mijn zoon heeft een extra tv-pack + dig.box). Na de laatste keer bellen zou ik ook terug gebeld worden; dus niet! Toen maar via internet deze wijziging van het abb. aangevraagd (nieuwe aanvraag voor bestaande klant) en meteen erachteraan een klacht gestuurd met ook de verwijzing naar deze aanvraag. Wel direct een bevestiging van deze klacht gehad (dit was 3 juni !!!) maar na 2 weken nog geen reactie. Weer gebeld, nu met een gratis nummer van verkoopserv.; daar kon men mij niet helpen; toen ik zei dat ik dit nr. belde omdat het gratis was en dan wel wilde worden doorverbonden werd de hoorn er opgegooid!! Daarna heb ik weer gebeld en werd ik toch nog doorverbonden, de mevr. die me te woord stond kon me alleen maar heel onvriendelijk zeggen dat ik wel een reactie op mijn klacht zou krijgen. Op mijn opmerking waarom dit dan zo lang moest duren gaf ze aan dat ik niet de enige was............
Het is nu 30 juni en je raadt het al: nog steeds niets gehoord.
Waar moet ik in vredesnaam zijn om toch mijn wijziging van het pakket gedaan te krijgen??? (Scheelt al gauw zo'n 30,-- per maand; dit willen ze natuurlijk liever niet.........)
Het is nu 30 juni en je raadt het al: nog steeds niets gehoord.
Waar moet ik in vredesnaam zijn om toch mijn wijziging van het pakket gedaan te krijgen??? (Scheelt al gauw zo'n 30,-- per maand; dit willen ze natuurlijk liever niet.........)
Neem ADSL en schotel, ben je ook nog eens verlost van die boevenbende.Waar moet ik in vredesnaam zijn om toch mijn wijziging van het pakket gedaan te krijgen???
Betere kwaliteit meer zenders en nog goedkoper ook.
Op de site van UPC vond ik het volgende:Waar moet ik in vredesnaam zijn om toch mijn wijziging van het pakket gedaan te krijgen??
.
Hoe verander ik van abonnement?
U kunt als UPC-abonnee met een totaalpakket internet en telefonie, of het UPC Op Maat Pakket, wisselen van abonnementsvorm door te bellen met onze klantenservice. Bel 0800 22 33 777. Na iedere abonnementswijziging gaat een nieuwe contracttermijn van 12 maanden in en komen eventuele promotionele kortingen van uw bestaande productcombinatie te vervallen.
U belt dit nummer, zegt wat u wilt, eist binnen 14 dagen een schriftelijke bevestiging van nieuwe abonnementsvorm.
U realiseert zich wel dat er een nieuwe contract termijn in gaat van 12 maanden. Dus eerst even kijken of u in het algemeen tevreden bent over UPC. Zit u aan het einde van uw contracttermijn kunt u overwegen van provider te veranderen omdat UPC zich niet lijkt in te spannen u als klant te behouden!
Vraag voordat u aan gesprek begint de naam van de medewerker en maak notitie van wat afgesproken is. Herhaal wat u heeft afgesproken. Nodig de buren of vrienden uit tijdens dit gesprek. U heeft onafhankelijke getuigen.
Tja, dat zou normaal gesproken moeten werken maar ik heb al zoveel namen genoteert bij gesprekken en er is mij al zoveel toegezegd - het werkt toch allemaal niet. En wat moet ik met getuigen als UPC niets van zich laat horen als je daarom vraagt, zelfs als ze het zelf toezeggen? Alles is ook al diverse keren besproken (en herhaald vwb de gevraagde wensen bij de wijziging.......); ook hierin heb ik geen vertrouwen meer!
Dan rest nog een actie: In uw contract kijken wanneer u uw Internet/telefoon abonnement beëindigd is. Ruim op tijd schriftelijk en aangetekend opzeggen met ontvangstbevestiging. Daarbij niet vergeten te vermelden dat u ook machtiging tot automatische incasso's t.a.v. internet/telefoon abonnement opzegt.Alles is ook al diverse keren besproken (en herhaald vwb de gevraagde wensen bij de wijziging.......); ook hierin heb ik geen vertrouwen meer!
Staat er in de Algemene Voorwaarden dat u telefonisch moet opzeggen, dit ook telefonisch doen, maar ALTIJD ook de aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen. ( kopie van brief + bewijzen van verzenden naar en ontvangst door UPC bewaren tot in lengte der dagen!)
Verlies van klanten lijkt voor sommige providers de enige manier te zijn om hen te leren hun klanten met respect te behandelen.
U wordt niet met respect behandeld omdat u niet binnen 14 dagen een schriftelijke bevestiging van wijziging van contract ontvangen heeft.
Tenslotte: dien een klacht in bij Consuwijzer.nl dat UPC weigert uw contract te wijzigen ondanks meerdere telefonische verzoeken van uw kant uit.
U kunt altijd nog tv blijven afnemen bij UPC als u geen schotel of digitenne wilt aanschaffen.
Waarschuwing
Verhuis niet naar Telfort daar wacht u dezelfde behandeling als u bij UPC ten deel is gevallen!
In juni 2008 HDTV bij de firma UPC besteld
Zou net voor de finale EK bezorgd worden.
Helaas niet gelukt.........
Gebeld en hij was onderweg
3 weken later niets!
bellen met UPC, er was iets niet goed gegaan maar hij zou er nu zo aankomen.
weer 3 weken later
Niets!
Bellen met UPC en mijn factuur was te laat binnen (oeps) en de order geannuleerd
Maar ze hadden de oplossing:
Ga naar de UPC shop in Arnhem en haal hem daar op.
Moet ik wat meenemen?
Nee hoor hij is daar aanwezig!
In de winkel: waar is je oude decoder?
HUH? thuis!!!!
blabla oke ik haal hem op
in de winkel (2e ritje) helaas u krijgt hem niet mee
Factuur is betaald maar niet verwerkt!!!
Order werd geannuleerd en ik zou hem opnieuw bestellen (eind juli)
zo gezegd zo gedaan
eind augustus eens bellen
Mijnheer hij is onderweg en deze week heeft u hem staan
Ik ontvang de factuur en ja hoor ik betaal er al wel voor
bellen
Mijnheer ik ga het escaleren en volgende week word u gebeld
vandaag.......
Mijnheer wij hebben een achterstand van 700 a 800 mails
dus het duurt nog wel even
hoe lang?
weet ik niet
moet ik betalen voor iets wat ik niet krijg??
Ja want ander word de order geannuleerd.
GAAAAPP!
HELLUP!
Zou net voor de finale EK bezorgd worden.
Helaas niet gelukt.........
Gebeld en hij was onderweg
3 weken later niets!
bellen met UPC, er was iets niet goed gegaan maar hij zou er nu zo aankomen.
weer 3 weken later
Niets!
Bellen met UPC en mijn factuur was te laat binnen (oeps) en de order geannuleerd
Maar ze hadden de oplossing:
Ga naar de UPC shop in Arnhem en haal hem daar op.
Moet ik wat meenemen?
Nee hoor hij is daar aanwezig!
In de winkel: waar is je oude decoder?
HUH? thuis!!!!
blabla oke ik haal hem op
in de winkel (2e ritje) helaas u krijgt hem niet mee
Factuur is betaald maar niet verwerkt!!!
Order werd geannuleerd en ik zou hem opnieuw bestellen (eind juli)
zo gezegd zo gedaan
eind augustus eens bellen
Mijnheer hij is onderweg en deze week heeft u hem staan
Ik ontvang de factuur en ja hoor ik betaal er al wel voor
bellen
Mijnheer ik ga het escaleren en volgende week word u gebeld
vandaag.......
Mijnheer wij hebben een achterstand van 700 a 800 mails
dus het duurt nog wel even
hoe lang?
weet ik niet
moet ik betalen voor iets wat ik niet krijg??
Ja want ander word de order geannuleerd.
GAAAAPP!
HELLUP!
Misschien satellietontvangst?
Kan je gelijk op meerdere tv's ontvangen met 1 abonnement.
Bovendien meer zenders, in digitale en/of hd kwaliteit met lagere abonnementskosten.
Nadeel je moet wel zelf investeren, maar dat betaald zichzelf makkelijk terug.
Kan je gelijk op meerdere tv's ontvangen met 1 abonnement.
Bovendien meer zenders, in digitale en/of hd kwaliteit met lagere abonnementskosten.
Nadeel je moet wel zelf investeren, maar dat betaald zichzelf makkelijk terug.
Nieuw probleem!
Wij hebben een bedrijf, en al ons telefoon verkeer loopt gewoon via ons huis nummer, was dus verdacht stil vanmorgen wat bleek was dat de voeding van het modum het begeven had(wel snel na 2 maanden maar kan gebeuren) Dus ik bellen waar ik rap een nieuw modem kan halen, om voor ons dit grote brobleem op te lossen, blijkt dat niet mogelijk te zijn dus zit nu al de hele middag te wachten op een monteur die hem dan kan brengen.
Dat een modem stuk gaat kan gebeuren, dat er niet meteen een monteur kan komen snap ik ook nog maar dat het niet mogelijk is om ergens een modem te kopen of omteruilen is is idioot
het verhaal is dat ik voor snellere hulp een zakelijke telefoon aansluiting had moeten nemen, waar over het bestaan op upc.nl niks over terug te vinden is.
Dus ik maar eens bellen met die afdeling, blijken alleen maar wat te hebben met minimaal 8 lijnen, das best veel voor een eenmanszaak
Dus upc zorg ervoor dat klanten de mogelijkheid hebben om ergens een modum op te halen!
Wij hebben een bedrijf, en al ons telefoon verkeer loopt gewoon via ons huis nummer, was dus verdacht stil vanmorgen wat bleek was dat de voeding van het modum het begeven had(wel snel na 2 maanden maar kan gebeuren) Dus ik bellen waar ik rap een nieuw modem kan halen, om voor ons dit grote brobleem op te lossen, blijkt dat niet mogelijk te zijn dus zit nu al de hele middag te wachten op een monteur die hem dan kan brengen.
Dat een modem stuk gaat kan gebeuren, dat er niet meteen een monteur kan komen snap ik ook nog maar dat het niet mogelijk is om ergens een modem te kopen of omteruilen is is idioot
het verhaal is dat ik voor snellere hulp een zakelijke telefoon aansluiting had moeten nemen, waar over het bestaan op upc.nl niks over terug te vinden is.
Dus ik maar eens bellen met die afdeling, blijken alleen maar wat te hebben met minimaal 8 lijnen, das best veel voor een eenmanszaak
Dus upc zorg ervoor dat klanten de mogelijkheid hebben om ergens een modum op te halen!