Telefoniestoringen proberen we binnen 24 uur op te lossen. Volgens mijn gegevens is de storing gisteren gemeld en is er een afspraak gemaakt om vandaag een monteur langs te sturen. De monteur is vanmorgen inmiddels ook langsgeweest, deze heeft het modem vervangen.
Werkt alles inmiddels weer naar behoren?
Het werkt weer! heb nu een modem met een externe voeding, volgens de monteur was het nog een oud model die ik had,overigens vertelde hij me dat er inmiddels ook een draadloos modem is, ook al vond hij mijn externe oplossing beter.
Als het altijd binnen 24 uur is is het zeker netjes, ik vind alleen dat er mogelijk heden moeten zijn om die modems ergens op te halen, dat ik er dan voor moet rijden is mijn keuze dat ik hem dan moet betalen tot er gekeken is of hij echt stuk is zou dan ook zeker niet onredelijk zijn.
Ik heb totaal verkeerd ingeschat wat de gevolge voor ons zijn als de telefoon uitvalt maar dat is mijn eigen beslissing geweest
Overigens zou ik wel graag willen weten of het klopt dat bij het uitvallen van het modem of het geheel wegvallen van de kabel onze kant op,mijn vaste nummer kan worden doorverbonden naar me mobiel?
Dat had voor mij een hele respectabele overbrugging oplossing geweest.
Ik moet eerlijk bekennen dat alles uiteindelijk nog behoorlijk opgelost is, ik denk dat upc alleen een groot probleem heeft met het in dienst hebben van een grote groep mensen die klachten liever in de prullenbak gooien dan ze op te lossen, dit is een probleem waar veel meer bedrijven mee zitten, hier zal pas een beetje verandering in komen als bij deze bedrijven alles opgeslagen word zodat zowel de klant of de medewerker er achteraf op afgerekend kan worden anonimiteit geeft ten allertijden gelegenheid tot laks of asociaal gedrag helaas!