Ik ga verhuizen naar een nieuwbouwwoning overmorgen en heb UPC op 20 juni 2008 al benaderd voor een aansluiting op mijn nieuwe adres per 01-08-2008. Ik was ruim op tijd en zou op die datum aangesloten zijn. Het is nu 18 augustus en het is nog steeds niet gebeurd.
Elke keer bellen met de klantenservice en inmiddels al 8 data doorgekregen dat het in orde zou zijn, echter nog steeds niet gebeurd.
Oorzaak: Er kan geen signaal doorgegeven worden, want de kabels, die door UPC verdeeld moeten worden liggen open en bloot op straat, tot vandaag. Er is een monteur gekomen om voor een huis de kabel aan te leggen en niet voor de overige woningen, want zij hebben geen klacht ingediend. Ik heb afgelopen periode elke dag met dat K-bedrijf gebeld en hen dit verteld, maar er wordt geen kabel getrokken voor mijn huis! Net de klantenservice gebeld, want ik zou echt voor half 9 omgezet moeten zijn vandaag, niet gebeurd en na 18 minuten in de wacht gezet te zijn, wordt de hoorn er gewoon opgeknald!
Wat een service, vind het in en intens triest!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC en verhuizen: Een drama
Re: UPC en verhuizen: Een drama
Een mooie gelegenheid om met de gehele buurt van de firma list en bedrog af te komen.
Neem een ADSL internetverbinding eventueel met internetplusbellen er zijn legio providers welke goedkoper zijn met een hogere snelheid, en waar service niet een onbekend fenomeen is.
Voor tv ga gezamenlijk met de gehele buurt over op satellietontvangst, heb je overal digitale tv, je hebt maar 1 schotel nodig, en je kan op meerdere tv's digitaal ontvangen onafhankelijk van elkaar op 1 abonnement.
Bovendien wederom goedkoper dan de firma list en bedrog, meer zenders en nog een betere kwalitieit ook.
Voor meer info stuur een mailtje.
Neem een ADSL internetverbinding eventueel met internetplusbellen er zijn legio providers welke goedkoper zijn met een hogere snelheid, en waar service niet een onbekend fenomeen is.
Voor tv ga gezamenlijk met de gehele buurt over op satellietontvangst, heb je overal digitale tv, je hebt maar 1 schotel nodig, en je kan op meerdere tv's digitaal ontvangen onafhankelijk van elkaar op 1 abonnement.
Bovendien wederom goedkoper dan de firma list en bedrog, meer zenders en nog een betere kwalitieit ook.
Voor meer info stuur een mailtje.
-
- Contacteer:
Re: UPC en verhuizen: Een drama
Beste cornelia88,
het spijt met te lezen dat de aansluiting van je nieuwe woning niet goed verloopt.
Zou je je klantgegevens naar [email protected] willen mailen? Dan kijk ik graag of we iets voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team
het spijt met te lezen dat de aansluiting van je nieuwe woning niet goed verloopt.
Zou je je klantgegevens naar [email protected] willen mailen? Dan kijk ik graag of we iets voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team