Ik deed op de webside van upc mee aan een digitale test en kreeg als andwoord dat ik niet optimaal digitaal was.
Een tijdje later ontvang ik een mail van upc dat ze mij bedankte voor de test en dat ik gebruik mag maken van hun halveer prijzen actie, mooi dacht ik en besloot om hd plus dvr van 22,50 voor 11,25 tenemen.
En belde hun verkoop afdeling, waar ik tehoren kreeg dat deze aanbieding niet voor mij gold, en de mail aan mij verzonden gewoon aan iedereen gestuurd werd, mij inziens is een mail met de aanhef van mij naam geen mail die iedereen ontvangd, maar wel degelijk een mail aan mij gericht.
En mag ik deze aanbod dus wel degelijk als echt gedaan beschouwen.
Maar volgens dat figuur van de verkoop niet en is het dus 22,50 betalen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Upc Halveerweken aanbieding onzin
Re: Upc Halveerweken aanbieding onzin
Let op, ze halveren ook vaak de Service!
En die is al niks, moet je toch niet aan denken dat je daar nog de helft van krijgt.Let op, ze halveren ook vaak de Service!
UPC en Ziggo zijn nu boos want er moeten nu ook andere aanbieders op de kabel toegelaten worden dat vinde ze niet leuk want meer concurrentie betekent ook dat de prijzen zullen dalen.