Hallo allemaal,
Ik heb vorig jaar mrt 2007 abonnement afgesloten voor internet en bellen. Al na 1 maand begonnen de problemen. Onterecht bedragen voor internet e.d. Heb toen direct schriftelijk contact gezocht en heb de betaling geweigerd. Heb daarna geprobeerd een betalingsregeling te treffen met hun incasso bureau Lindorff. Die wilde geen akkoord sluiten. Ben toen alleen van internet en bellen afgesloten. Nu ben ik sinds mrt 2008 op me zelf gaan wonen en was genoodzaak kabel en dergelijke diensten bij upc af te nemen gezien de woonplaats. Dus contact gehad en kreeg een nieuw abonnement op het nieuwe adres. Hier gaat tot nu toe alles goed. Had telefonisch een akkoord gesloten met een medewerker om de schuld op het oude adres in 3 termijnen te voldoen. Was prima, heb eerste termijn betaald en hun betalingsregelingformulier opgestuurd. In eens werden mijn ouders afgesloten van hun kabel. Wij bellen. Blijkt dat zij helemaal geen kabel hebben. Toen eneco het scheide van upc stond de kabel op mijn ouders naam. Dit is gebeurd in jan 2007. En in mrt 2007 heb ik de overige diensten aangevraagd. Blijkt dat ze de kabel van mijn ouders zonder opzegging, zomaar op mijn naam hebben gezet. Nu sluiten ze mijn ouders niet aan omdat er een betaling van mij open staat. Wat kunnen wij hier aan doen. De achterstand staat niet op hun naam. Wie heeft een suggestie.
Bedankt,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC onterechte facturen
Re: UPC onterechte facturen
Als dat nodig is geld lenen bij de bank en de rekening die openstaat ineens aflossen. Ik neem aan dat uw ouders dan weer aangesloten worden. Ik denk dat dit de snelste manier is om uw ouders weer van faciliteiten via kabel te voorzien.
Deze mogelijke oplossing staat volledig los van wat ik denk over deze IMHO onrechtmatige afsluiting van uw ouders door UPC .
Deze mogelijke oplossing staat volledig los van wat ik denk over deze IMHO onrechtmatige afsluiting van uw ouders door UPC .