LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc, weg ermee!!!!!!!
upc, weg ermee!!!!!!!
dacht dat een bedrijf zijn klanten wel zou helpen.
we betalen gewoon voor jan /.....
iedere keer is het wel wa.
storing , bel maar een 0900 nr.
beltegoed op en nog niemand gesproken,
jah want het is druk, kan ik wel geloven met zoeen service.
smorgens de eerste uren geen internet tv enz 4 uur lang.
storing , alleen bereikbaar via 0900.
weeer beltegoed op.
zijn al 4 keer in een week aan da kastje bezig en nog is het ....
belachelijk , en ook niks wat je anders kan pakken omdat upc hier het reik alleen heeft.
tele2 is misschien net zo duur , maar misschien dat die wel normaal met klanten kunne omgaan.
echt belachelijk .
denk da ik maar opzeg dan maar geen internet.
hoop dat er snel andere providers mogelijk zijn, nog meer mensen die hier die zo een ervaring met upc hebben??????
we betalen gewoon voor jan /.....
iedere keer is het wel wa.
storing , bel maar een 0900 nr.
beltegoed op en nog niemand gesproken,
jah want het is druk, kan ik wel geloven met zoeen service.
smorgens de eerste uren geen internet tv enz 4 uur lang.
storing , alleen bereikbaar via 0900.
weeer beltegoed op.
zijn al 4 keer in een week aan da kastje bezig en nog is het ....
belachelijk , en ook niks wat je anders kan pakken omdat upc hier het reik alleen heeft.
tele2 is misschien net zo duur , maar misschien dat die wel normaal met klanten kunne omgaan.
echt belachelijk .
denk da ik maar opzeg dan maar geen internet.
hoop dat er snel andere providers mogelijk zijn, nog meer mensen die hier die zo een ervaring met upc hebben??????
Re: upc, weg ermee!!!!!!!
Open deur voor mensen die gaan zeggen dat tele2 bagger is,
Anyway, als je ze wel telefonisch te pakken krijgt wat is vervolgens de reactie van upc. Wat is de oorzaak?
Anyway, als je ze wel telefonisch te pakken krijgt wat is vervolgens de reactie van upc. Wat is de oorzaak?
Die is zoals altijd, die kunnen alleen maar steeds hetzelfde liedje zingen, even stekker er uit, en als dat niet helpt ligt het aan de klant.`Anyway, als je ze wel telefonisch te pakken krijgt wat is vervolgens de reactie van upc. Wat is de oorzaak?
Er zijn meer dan voldoende andere (ADSL) providers, welke ook nog eens beduidend goedkoper zijn en die wel kwaliteit bieden.hoop dat er snel andere providers mogelijk zijn
SirPeter schreef:Open deur voor mensen die gaan zeggen dat tele2 bagger is,
De oorzaak van het mogelijk probleem is belangrijk, mailen naar Webcare @upc.nl is uiteraard een optie.
Bij de consumentenbond kun je vergelijkingen van standaard paketten zien, tja UPC zit bij de betere , niet klanten van UPC weten uiteraard niet ervaring van de hoed en de rand.
ps: UPC levert geen tv schotels
nou ik kan het nog bonter maken met upc.
mijn ex zijn nu 3 jaar uit elkaar. hij heeft alles over genomen.
en nog wordt ik steeds lastig gevallen door upc.
meerdere malen gebeld en gedaan en nog geen respons dus nog maar eens gebeld.
het meisje vriendelijk uitgelegd wat mijn probleem is met hun en dat ik het kots beu ben als het niet wordt op gelost dat ik verschillende progamma's ga inschakelen en andere stappen ga doen.
en dan ook nog eens schadevergoeding eis van hun.
al die telefoontjes kosten ook geld enzo...
en steeds het zelfde verhaal met ja u ex moet bellen ik kan niks meer voor u doen. ben ik ook erg zat.
mensen snappen blijkbaar niet dat er ook mensen zijn die hun leven op willen pakken en niet na het verleden willen kijken.
moest het ff kijt
mijn ex zijn nu 3 jaar uit elkaar. hij heeft alles over genomen.
en nog wordt ik steeds lastig gevallen door upc.
meerdere malen gebeld en gedaan en nog geen respons dus nog maar eens gebeld.
het meisje vriendelijk uitgelegd wat mijn probleem is met hun en dat ik het kots beu ben als het niet wordt op gelost dat ik verschillende progamma's ga inschakelen en andere stappen ga doen.
en dan ook nog eens schadevergoeding eis van hun.
al die telefoontjes kosten ook geld enzo...
en steeds het zelfde verhaal met ja u ex moet bellen ik kan niks meer voor u doen. ben ik ook erg zat.
mensen snappen blijkbaar niet dat er ook mensen zijn die hun leven op willen pakken en niet na het verleden willen kijken.
moest het ff kijt
Das nou weer typisch upc, ze vallen jou lastig en dan moet een ander die van niks weet waarschijnlijk, het voor je oplossen, als ze dan eens beginnen niet jou maar je ex aan te schrijven.en steeds het zelfde verhaal met ja u ex moet bellen ik kan niks meer voor u doen.
Maar daar zijn ze te dom en te lui voor, ze pesten liever iemand vinden ze veel leuker, in al die jaren dus nog steeds niks veranderd.
agro schreef:Das nou weer typisch upc, ze vallen jou lastig en dan moet een ander die van niks weet waarschijnlijk, het voor je oplossen, als ze dan eens beginnen niet jou maar je ex aan te schrijven.en steeds het zelfde verhaal met ja u ex moet bellen ik kan niks meer voor u doen.
Maar daar zijn ze te dom en te lui voor, ze pesten liever iemand vinden ze veel leuker, in al die jaren dus nog steeds niks veranderd.
De ervaringsdeskundige spreekt
Joyce staat het contract met UPC op jouw naam en heb jij dit dan niet laten wijzigen ??.
Ik heb geen ervaring met exen maar lijkt me als je nog on speaking therms bent, toch oplosbaar ??, Succes ermee
alles staat op zijn naam want ik heb alle gegevens gekregen van hun en daar uit blijkt dat alles op zijn naam staat. dus die dingen zijn wel veranderd maar goed wat ze dan nog aan mijn nummer hebben weet ik dus echt niet.Henri42 schreef:agro schreef:Das nou weer typisch upc, ze vallen jou lastig en dan moet een ander die van niks weet waarschijnlijk, het voor je oplossen, als ze dan eens beginnen niet jou maar je ex aan te schrijven.en steeds het zelfde verhaal met ja u ex moet bellen ik kan niks meer voor u doen.
De ervaringsdeskundige spreekt
Joyce staat het contract met UPC op jouw naam en heb jij dit dan niet laten wijzigen ??.
Ik heb geen ervaring met exen maar lijkt me als je nog on speaking therms bent, toch oplosbaar ??, Succes ermee
we zijn wel drie kwart jaar bezig geweest om alles op zijn naam te krijgen.
dat is nu 1,5 jaar op zijn naam gekomen.
dus dat is nu eindelijk geregeld...
we zijn wel drie kwart jaar bezig geweest om alles op zijn naam te krijgen.
waarom deze postings nu nog ?
om dat het een vreeslijk bedrijf is dat upc bagger bedrijf
de opata moet is een keer hard op treden tegen dit bedrijf
de opata moet is een keer hard op treden tegen dit bedrijf
dat kon die vrouw die sprak ook niet vertellen.Henri42 schreef:we zijn wel drie kwart jaar bezig geweest om alles op zijn naam te krijgen.
maar vond het allemaal erg naar en kon ook niks voor mij doen.
ze heeft zelf nog aan een collega raad gevraagt die wist het ook niet meer.
dus ik geef ook mensen heel veel gelijk als ze zeggen dat het een *** bedrijf is en wat ik ook vind het is niet echt klant gericht.
en ze moeten zeker eens hart op treden tegen dit bedrijf.
-
Ik zit me al jaren af te vragen wat voor accountants de boekhouding van upc controleren. Heb n.l. al die jaren al het idee dat het min of meer natte vinger werk is.
Hierbij bedoel ik specifiek de dubbele posten (mogelijk uw factuur, welke dubbel in rekening is/wordt gebracht)
Ik weet dat dit gebeurt uit eigen ervaring en heb daar ook bewijs van in de vorm van een mij zelf aangaand overzicht wat upc mij toe stuurde toen ik protesteerde tegen bepaalde rekeningen; er stonden meerdere dubbel geposte facturen in.
Hierbij bedoel ik specifiek de dubbele posten (mogelijk uw factuur, welke dubbel in rekening is/wordt gebracht)
Ik weet dat dit gebeurt uit eigen ervaring en heb daar ook bewijs van in de vorm van een mij zelf aangaand overzicht wat upc mij toe stuurde toen ik protesteerde tegen bepaalde rekeningen; er stonden meerdere dubbel geposte facturen in.
-
Mensen, gewoon massaal overstappen op glasvezel van KPN die hebben alles veel beter voor elkaar.
-
Bedoel je soms KPN?agro schreef:Die is zoals altijd, die kunnen alleen maar steeds hetzelfde liedje zingen, even stekker er uit, en als dat niet helpt ligt het aan de klant.`Anyway, als je ze wel telefonisch te pakken krijgt wat is vervolgens de reactie van upc. Wat is de oorzaak?Er zijn meer dan voldoende andere (ADSL) providers, welke ook nog eens beduidend goedkoper zijn en die wel kwaliteit bieden.hoop dat er snel andere providers mogelijk zijn
[quote="Smitsmannetje"]Mensen, gewoon massaal overstappen op glasvezel van KPN die hebben alles veel beter voor elkaar. [/quote]
KPN. Weg ermeeeeeeee !!!!!!!!
KPN. Weg ermeeeeeeee !!!!!!!!
Waarom zou ik KPN bedoelen dacht niet dat ik een naam genoemd had , er zijn ook wel anderen die ADSL aanbieden.Bedoel je soms KPN?
KPN is de merkspeler, andere ADSL aanbieders ken ik niet zonder contacten met KPN, jij wel ?agro schreef:Waarom zou ik KPN bedoelen dacht niet dat ik een naam genoemd had , er zijn ook wel anderen die ADSL aanbieden.Bedoel je soms KPN?