De volgende ervaring wil ik even kwijt:
Ga verhuizen van (oud)Casema gebied naar (oud) @home. Verhuizing doorgeven lukt voor geen meter. Oorzaak: slechte interne communicatie bij Ziggo. Opzeggen kan, nieuwe aansluiting kan, maar verhuizen met dezelfde mogelijkheden als nu (o.a. Digitale TV + HD) kan niet. Was van plan om alles in een van Ziggo te nemen, maar dat doe ik nu maar niet meer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verhuizen bij Ziggo
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: verhuizen bij Ziggo
@verhuisdoos
Wij willen graag uw klacht over uw verhuizing in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.
Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Wij willen graag uw klacht over uw verhuizing in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.
Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter