LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verplichtte telefoon Tele2
Verplichtte telefoon Tele2
Ik werd telefonisch benaderd door Tele2 mijn internet kontrakt die ik sinds 4 jaar heb verloopt per 1 februari. Volgens Tele 2 moesten ze mij bellen voor een nieuw kontrakt van een jaar. Verkoper beweerd dat het niet meer mogelijk is om alleen internet af te nemen bij Tele2 en men wil mij verplichten ook telefoon af te nemen bij hun. Ik vind dit naar oplichten rieken heeft iemand hier ervaring mee en wat daar aan te doen.
Re: Verplichtte telefoon Tele2
Als dat inderdaad zo gezegt is dan is de kans op een leugen zeer groot.
Daarnaast hoeft u helemaal niets te doen omdat het abo gewoon door blijft lopen.
Daarnaast hoeft u helemaal niets te doen omdat het abo gewoon door blijft lopen.
-
Re: Verplichtte telefoon Tele2
Geachte Cilla56,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2