LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone: factureren van data verkeer buitenland

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
abuis

vodafone: factureren van data verkeer buitenland

Ongelezen bericht door abuis »

Lezers,

ik heb een relatie in Noorwegen waar ik regelmatig verblijf. ik maak daar gebruik van mobiel internet en daardoor heb ik hoge telefoon rekeningen. Dit accepteer ik.

Het vreemde is, daarentegen, dat ik gefactureerd wordt voor dataverkeer via sonofon in Denemarken!? En om een idee te geven; ik zit dichter bij Zweden en Finland dan Denemarken!

Ik heb hierover gebeld met vodafone en de reactie die ik kreeg was:" Ja dat kan gebeuren". verdere informatie kreeg ik niet. Maar mijn vraag blijft:"Hoe kan het zo zijn dat ik zowel data verbruik heb in Denemarken als Noorwegen op dezelfde dag?"

alvast bedankt

J. de Hollander

Pindakaaspotje

Re: vodafone: factureren van data verkeer buitenland

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Henri42

Re: vodafone: factureren van data verkeer buitenland

Ongelezen bericht door Henri42 »

abuis schreef:Lezers,

ik heb een relatie in Noorwegen waar ik regelmatig verblijf. ik maak daar gebruik van mobiel internet en daardoor heb ik hoge telefoon rekeningen. Dit accepteer ik.

Het vreemde is, daarentegen, dat ik gefactureerd wordt voor dataverkeer via sonofon in Denemarken!? En om een idee te geven; ik zit dichter bij Zweden en Finland dan Denemarken!

Ik heb hierover gebeld met vodafone en de reactie die ik kreeg was:" Ja dat kan gebeuren". verdere informatie kreeg ik niet. Maar mijn vraag blijft:"Hoe kan het zo zijn dat ik zowel data verbruik heb in Denemarken als Noorwegen op dezelfde dag?"

alvast bedankt

J. de Hollander

een dagabbo a Euro 2,00 pd nemen :)

Gesloten