LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafoon komt afspraken niet na

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
roodzand

Vodafoon komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door roodzand »

Omdat mijn dochter voor max. 5 maanden naar Spanje ging zocht ik een bedrijf dat een internetabonnement kon regelen voor Spanje voor deze 5 maanden. Bij de verkoopafdeling van Vodafoon vroeg ik dus wat er gebeurt met een data international bundel voor Spanje zodra je weer terug komt naar Nederland, kun je dit dan weer terugzetten naar een nationale bundel vroeg ik. Ja, vertelde de medewerkster dan hoef je alleen even te bellen en dan wordt deze teruggezet naar het goedkopere binnenlandse tarief. Omdat dit dus gewoon makkelijk geregeld zou kunnen worden besloot ik met hen in zee te gaan. Vanwege de slechte economie is mijn dochter eerder teruggekomen uit Spanje. Ik gelijk bellen met Vodafoon maar ik kon hoog en laag springen maar terug naar het nationale tarief dat kon niet, ja wel naar een hoger tarief dat was geen enkel probleem.
Het vreemde was dat de eerste verkoopster mij verteld had dat dit wel kon en zelfs de verkoper die ik nu aan de lijn had zei gewoon dat dit kon en verbond mij door met de betreffende afdeling die dat wel even zou regelen. Dus niet....... Alleen een teamcoach kon toestemming geven om dit terug te zetten maar deze krijg je niet aan de lijn. Het is natuurlijk voor een teamcoach een makkie om nee te verkopen als een andere medewerker de boze klant te woord moet staan en jij als teamcoach gewoon lekker buiten schot blijft. Wat een laffe houding van dit bedrijf/teamcoach.
Iedereen is dus gewaarschuwd voor Vodafoon. Sluit niets af ook al beloven ze je gouden bergen, doe dit pas als je die belofte zwart op wit krijgt, of beter ga helemaal niet in zee met Vodafoon want als je iets beloofd wordt dan moet je ervan uit kunnen gaan dat men die beloftes ook nakomt!

anubis4everfan22

Re: Vodafoon komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door anubis4everfan22 »

Ik begrijp u reactie maar aan u bericht te lezen zegt u dat uw dochter gevraagd heeft om een internetabonnement te regelen voor Spanje voor deze 5 maanden, U heeft vodafone gevraagd en die hebben dus ja gezegd zoals u zei, maar heeft u ergens een handtekening gezet voor die 5 maanden internet??

zo ja dan bent u dus met hun een contract aangegaan voor 5 maanden, en dat u dochter eerder terug is gekomen dat is haar verantwoordelijkheid en niet van Vodafone,

En nog iets: Vodafone moet zich oook aan regels houden en kan niet het contract cq formulier wat onder tekend is anuleren omdat u dochter eerder terug is gekomen.

Dus als ik een tip mag geven vraag de volgende keer of het geanuleerd kan worden als je dochter de volgende keer door omstandigheden eerder terug komt.

roodzand

Het probleem is niet dat ik nu al het abonnement wens te beëindigen, ik wist dat ik dit voor 1 jaar heb afgesloten. De verkoopster had mij echter verteld dat, zodra het in het buitenlanland niet meer nodig was, dit teruggezet kon worden naar een binnenlands abonn voor de rest van het lopende abonn.jaar. Ik hoefde alleen maar even te bellen hiervoor. En zelfs de 2e verkoper vertelde mij dit. Blijkt dus dat verkopers niet de juiste info geven en dat je daar als consument de dupe van wordt.

anubis4everfan22

Ongelezen bericht door anubis4everfan22 »

Ja dan ligt het anders
ik vind dat ze de belofte waar moeten maken en u in binnenland terug moeten zetten van abbonement
Hebt u bewijs dat ze dat gezegd hebben??
want dan kunt u stappen ondernemen en zo u gelijk krijgen.

WEBRELATIONSAA

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@roodzand,
Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

roodzand

Mijn klacht is gelukkig alsnog serieus genomen, mede dankzij een eerder mailadres dat ik via een andere site (Kassa) had ontvangen, en naar tevredenheid afgehandeld.
Wel jammer dat dit via zo'n omweg moet gebeuren.

Gesloten