LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vreemd hoor

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
solleila

vreemd hoor

Ongelezen bericht door solleila »

Binnenkort loopt mijn contact af. Als ik mijn contract met een nieuwe telefoon wilde laten verlengen,moest ik 187 euro betalen met de telefoon die ik graag wilde hebben. Dus ben ik verder gaan shoppen. en wat schets mij tot verbazing. Als ik ergens anders shop hoef ik niets te betalen voor de telefoon te betalen. Hierin zie je dus hoe serieus de telefoonprovider je serieus neemt :evil: :evil: :evil: en trouwe klanten straft. Door ze meer te laten betalen.
Dus als je contact afloopt en je wilt de telefoon hebben die je wilt hebben en je huidige provider is te duur. Vertel hem dat je ergens anders gaat shoppen.

Pindakaaspotje

Re: vreemd hoor

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

wakker

Ongelezen bericht door wakker »

dat heet een commercieel bedrijf

vecht er niet tegen, doe er je voordeel mee.
we leven in een commerciele wereld, zonder commercie, geen uitgebreide tv

solleila

Ongelezen bericht door solleila »

Het gaat mij erom dat ik bij dezelfde provider,hetzelfde aantal minuten en telefoon. Het gaat om een abonnement t-mobile daar moest ik dus 187 euro bijbetalen voor de telefoon en bij gsmwijzer kreeg ik de telefoon gratis.
Ik moet alleen portokosten en aansluitingkosten betalen. maar dat is 152 goedkoper.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

als je aansluitkosten moet betalen heb je ook een nieuw abonnement, als je verlengd heb je namelijk geen aansluitkosten. Let je wel op het feit dat je dan je nummer wel moet laten overzetten, of het risico loopt op dubbele kosten.

En ja, het kan soms zijn dat webshops telefoons goedkoper aanbieden dan dat een provider dit doet. Is ook al zeer vaak hier uitgelegd dat dit vaak geimporteerde telefoons zijn. Niets mis mee, valt gewoon onder alle Nederlandse garanties, maar het voordeel is is dat webshops dit dan goedkoper kunnen aanbieden.

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Wat hierboven al gezegd is.
Als je aansluitkosten hebt dan heb je een nieuw abonnement en geen verlenging.
Vaak is het dan inderdaad ook voordeliger om over te stappen naar een andere provider.
Verder kunnen we zonder meer informatie, zoals welk abonnement en welk toestel natuurlijk niet verklaren waar dat verschil in zit.

Gesloten