LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wachtwoord Radar wijzigen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Gerrit250

Wachtwoord Radar wijzigen

Ongelezen bericht door Gerrit250 »

OP een of andere manier werkte mijn ww niet meer. Ik vraag een nieuwe aan en krijg eisr als dit 4ZCA4ACVAWDQ . Ik wil dat wijzigen, maar ik kan niet vinden waar dat moet. Bij veel gestelde vragen staat het er niet bij. Wie weet hoe dat moet?.

NeoDutchio

Re: Wachtwoord Radar wijzigen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Niet echt slim om je tijdelijke wachtwoord hier neer te zetten. In combinatie met je inlognaam kan iedereen nu op de profiel.

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

NeoDutchio schreef:Niet echt slim om je tijdelijke wachtwoord hier neer te zetten. In combinatie met je inlognaam kan iedereen nu op de profiel.
Er zal i.p.v. "eisr" wel 'íets' moeten staan en is het daarmee een gefingeerd wachtwoord. ;-)
Laatst gewijzigd door scontra op 11 jun 2017 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio

scontra schreef:
NeoDutchio schreef:Niet echt slim om je tijdelijke wachtwoord hier neer te zetten. In combinatie met je inlognaam kan iedereen nu op de profiel.
Er zal i.p.v. "eisr" wel 'íets' moeten staan en is het daarmee een gefingeerd wachtwoord. ;-)
Laten we het hopen voor TS

Gerrit250

Ongelezen bericht door Gerrit250 »

NeoDutchio schreef:
scontra schreef:
Laten we het hopen voor TS
oooh. Dat is slechts een voorbeeld van een wachtwoord. Maar interesseert mij niet meer
Zie hier mijn mail aan Radar
Wilt u mijn account van het forum verwijderen. Ik heb geen zin om door mensen als NeoDutchio zo aangesproken te worden.
(Dit naar aanleiding van antwoorden op topic betreffende Neckarmann).
unquote
Laatst gewijzigd door Gerrit250 op 11 jun 2017 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

scontra

@Gerrit,

Ga naar : gebruikerspaneel (staat voor uw inlognaam)
Ga naar : profiel
Ga naar : wijzig registratiedetails.

Succes.

scontra

@Gerrit250,

Gelet de problemen die u meent te hebben op dit forum kunt u misschien beter de internetredactie verzoeken om u andere inlognaam te willen geven, die u overigens zelf in dit verzoek kunt aangeven,
Alleen het vervangen van uw wachtwoord zal uw probleem niet oplossen.
Een veel simpeler oplossing is het om niet (meer) te reageren op reacties die u niet bevallen, hoe eenvoudig kan het leven toch zijn.

NeoDutchio

Sorry hoor Gerrit, maar u bent al geruime tijd actief op dit forum. Ik gaf als reaktie dat het niet beleefd is om in andermans topic uw eigen vraag te stellen. U reageert in een topic van Neckermann.
Als u ook geen antwoorden wilt ontvangen, moet u geen vraag stellen. Ik vroeg netjes of de winkelier een indicatie heeft gegeven, zo spoedig mogelijk is namelijk nogal vaag.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Gerrit250 schreef:Wilt u mijn account van het forum verwijderen. Ik heb geen zin om door mensen als NeoDutchio zo aangesproken te worden.
(Dit naar aanleiding van antwoorden op topic betreffende Neckarmann).
Als jij niet wenst aangesproken te worden dat het niet netjes is andermans topic te kapen moet je ook een ander topic niet kapen,

Gesloten