hallo
ik heb een probleem met het uitzenden van mijn webcam.
als ik met iemand met msn uitzend dan slaat ie om de 5 minuten uit
alleen als de gene ook het zelfde provider hebt met een ander provider
heb ik geen last van ook naar kpn en planet gebeld monteur in huis gehad van kpn ook die kan het niet vinden waar het kan leggen.
wie heeft dit ook mee gemaakt.
vrg pukje
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] webcam
Re: webcam
Beste Pukje.
Zeer waarschijnlijk heeft dit niks met de internetprovider te maken,
Probeer eens een andere MSN te installeren, ook wil de software van de webcam zelf wel eens moeilijk doen,
Indien mogelijk, probeer een cam te lenen van een familielid, kennis, o.id. en zie of de problemen blijven, zelfs kan het in een extreem geval door het besturingssysteem zelf veroorzaakt worden, en zelfs de computer zelf kan de conflicten veroorzaken,
Veel succes met deze vervelende situatie,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Zeer waarschijnlijk heeft dit niks met de internetprovider te maken,
Probeer eens een andere MSN te installeren, ook wil de software van de webcam zelf wel eens moeilijk doen,
Indien mogelijk, probeer een cam te lenen van een familielid, kennis, o.id. en zie of de problemen blijven, zelfs kan het in een extreem geval door het besturingssysteem zelf veroorzaakt worden, en zelfs de computer zelf kan de conflicten veroorzaken,
Veel succes met deze vervelende situatie,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
hallo ube
dat heb ik ook geprobeerd een andere webcan van microsoft op een gewone pc nu heb ik ook laptop een nieuwe met ingebouwde webcam
dus ook het zelfde de gene met wie ik msn daar valt ie ook uit.
rara hoe kant dat.
gr pukje
dat heb ik ook geprobeerd een andere webcan van microsoft op een gewone pc nu heb ik ook laptop een nieuwe met ingebouwde webcam
dus ook het zelfde de gene met wie ik msn daar valt ie ook uit.
rara hoe kant dat.
gr pukje
Beste Pukje,
Er is wel iets vreemds aan de hand met je computers,
Misschien ligt het in de versie van je MSN, up- of downgrade je MSN eens, misschien heeft dit een prositief effenct,
Het is natuurlijk knap waardeloos dat iedere keer je cam uitvalt,
Check de fora eens bij computerfreaks e.d. meestal zijn er meer mensen met deze problemen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Er is wel iets vreemds aan de hand met je computers,
Misschien ligt het in de versie van je MSN, up- of downgrade je MSN eens, misschien heeft dit een prositief effenct,
Het is natuurlijk knap waardeloos dat iedere keer je cam uitvalt,
Check de fora eens bij computerfreaks e.d. meestal zijn er meer mensen met deze problemen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
-
ik denk eerder dat het aan onstabiele netwerk apparatuur ligt, vertel eens hoe je netwerk in elkaar steekt?
deze computer: Links klik : eigenschappen: rechts klik : systeemeigenschappen -> apparatenbeheer -> usbcontrollers uitvouwen en links klikken op usb hoofdhub, met de bovenste beginnen. eigenschappen: Energie beheer: het vinkje voor "computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" weghalen door erop te klikken. >ok<
hierna de volgende hoofdhub.
Eventueel in : configuratiescherm : energiebeheer ook het een en ander aanpassen wat met energie besparen te maken heeft
Succes
Halewijn
hierna de volgende hoofdhub.
Eventueel in : configuratiescherm : energiebeheer ook het een en ander aanpassen wat met energie besparen te maken heeft
Succes
Halewijn