Wie beweert nou weer dat niemand een oplossing wil?moleman schreef:Als je een oplossing aangeboden krijgt in de vorm van webcare. En je wilt dat niet. Dan wijs je die hulp, tot het komen van een oplossing zelf af.Eigenlijk wil je dan niet geholpen worden.
Ik zie dat dan toch als een kwestie van "eigen schuld", toch
En eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje "zeurderig"
Je kan het ook overdrijven, hoor!
Want wat kan jouw het nu schelen hoe die hulp er komt, als het maar komt!
Dat is de doelstelling. Om tot een oplossing te komen
Niemand! Er komt namelijk helemaal geen oplossing op een forum, webcare-teams lossen niks op, ze verwijzen alleen door.
Eigen schuld? Man je kakelt er maar op los, het is vaak de eigen schuld van een bedrijf, omdat ze hun klachten NIET fatsoenlijk willen behandelen, schrijven mensen naar Tros radar.
Als ik jou was zou ik nog maar eens de gedragsregels nakijken>>>dit is een forum voor en door consumenten en GEEN forum voor bedrijven die hun zaakjes niet op orde hebben.
Jouw baas komt je toch ook niet opzoeken in de kroeg als die zaken met je wilt bespreken?
Zo is het ook met consumentenforums, als een bedrijf zo graag een forum wilt, maken ze er zelf maar eentje...en dan nog...denk jij dat jij je klacht dan kwijt kan op dat forum?
Neen! Of je wordt gecensureerd of je wordt geband!
Daarom moet dit forum allleen voor consumenten zijn, zonder gehijg van allerlei bedrijven in je nek.
Je hele betoog deugt niet, volgens mij werk je zelf bij een webcare team, anders had je wel beter geweten.