Ik heb al heel wat jaren One.com als web host.
Met mijn abonnement (basis pakket) heb ik destijds een drietal websites gebouwd met ruim 70 pagina's en veranderde ik de inhoud regelmatig om de bezoekers van die websites te blijven trickeren. Wat blijkt nu dat One.com heeft besloten dat ik met dit abonnement nu maximaal maar 5 pagina's mag hebben en moet bijbetalen om überhaupt mijn pagina's die dus in de lucht zijn aan te passen c/q te veranderen. Mijn vraag is .... mag men zomaar dit doen - eerst iets jaren lang als standaard opgeven en nu opeens restricties toepassen en vermelden dat bij dit abonnement maximaal 5 pagina's horen.
Is er na zoveel jaar en zonder problemen van beide kanten geen sprake van verworven recht?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webhoster One.com past contract eenzijdig aan
Re: Webhoster One.com past contract eenzijdig aan
Die vijf pagina's is via hun webbuilder lees ik hier, dus dan kan je er toch meer zelfgemaakte náást zetten? Ze hebben een wijziging zoals jij schetst niet actief gecommuniceerd, ik neem er ook het start pakket af, en ik heb er niks over gezien.Fleet schreef:Ik heb al heel wat jaren One.com als web host.
Met mijn abonnement (basis pakket) heb ik destijds een drietal websites gebouwd met ruim 70 pagina's en veranderde ik de inhoud regelmatig om de bezoekers van die websites te blijven trickeren. Wat blijkt nu dat One.com heeft besloten dat ik met dit abonnement nu maximaal maar 5 pagina's mag hebben en moet bijbetalen om überhaupt mijn pagina's die dus in de lucht zijn aan te passen c/q te veranderen. Mijn vraag is .... mag men zomaar dit doen - eerst iets jaren lang als standaard opgeven en nu opeens restricties toepassen en vermelden dat bij dit abonnement maximaal 5 pagina's horen.
Is er na zoveel jaar en zonder problemen van beide kanten geen sprake van verworven recht?
-
renewouters
Re: Webhoster One.com past contract eenzijdig aan
Fleet schreef:trickeren.
??? Trucjes uithalen met je bezoekers?
[/quote]Fleet schreef:
Nee. Dat zou betekenen dat een aanbieder van iets nooit meer zijn propositie mag wijzigen. Klinkt niet logisch, toch? Als klant heb je trouwens wel het recht om zonder probleem de overeenkomst te stoppen als de aanbieder dingen verandert.