LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weblog.nl

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Frans Vrolijk

Weblog.nl

Ongelezen bericht door Frans Vrolijk »

Je zult maar een weblog onderhouden bij een aanbieder als Weblog.nl. Het maakt niet uit hoe lang je al klant of gebruiker bent bij die lui. Ze voeren nieuwe software in en daardoor kan je niet meer bij je eigen logjes komen. Hun probleem? Dacht het niet. Het ligt aan jouw p.c. of laptop. Die moet helemaal worden gevrijwaard van cookies en andere zaken, anders kan hun software niet draaien. De Helpdesk doet niets voor je, heeft maar een oplossing, en die werkt niet. Grote onrust onder webloggers is het gevolg. Velen verdwenen al naar andere aanbieders. Zaak om goed op te letten als je een weblog wilt opzetten bij wie je dit doet. Heeft nog iemand deze problemen bij deze aanbieder??

trudy81

Re: Weblog.nl

Ongelezen bericht door trudy81 »

Hai,

ik heb eigenlijk nergens last van, maar ik moet zeggen dat ik mijn cookies en tijdelijke bestanden ook vaak opschoon.

Trudy

Frans Vrolijk

Het zijn vooral de mensen met meerdere logjes op hun naam die nu in de problemen blijken te zitten. En de aanbieder erkent wel dat men verkeerde software ongetest heeft ingevoerd maar legt het probleem toch bij de gebruikers neer...

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik heb er drie en nergens last van, probeer eens firefox.

Frans Vrolijk

Nadat de problemen met wat noodgrepen door de aanbieder werden 'opgelost' is het vandaag weer bal. Weer niet kunnen inloggen op de beheerpagina. Wachtwoorden niet herkend! Je zou er moedeloos van worden. En men neemt het allemaal erg lakoniek op. Daarbij, uit mailverkeer met ander webloggers die bij deze aanbieder zitten, maak ik op dat ook die dezelfde problemen hebben. Pas als ze zelf enor gaan zitten klooien en rommelen komt er weer iets terug van hun eigen beheerpagina. Het maakt niet uit welke browser ze benutten. Het zit hem echt in de software van deze aanbieder die twee weken geleden ineens werd veranderd!

Gesloten