Normaliter neem ik niet op wanneer de nummermelder "anonymous" weergeeft. Vanmiddag stom genoeg wel. Een Vlaams sprekende man zei heel snel een naam en informeerde vervolgens of ik die-en-die was. Mijn vraag "Wat wilt u ?" beantwoordde hij met "Uw adres is dit (bekend dus) en u heeft een paar maanden geleden op internet een gezondheidsenquête ingevuld. Daarvoor willen wij u met een cadeautje bedanken. U kunt kiezen uit een huidverzorgingspakket en nog iets wat ik niet meer weet. Leuk, hè ?"
Daarop heb ik gezegd "Ja, maar ik weet niet ...", maar er werd al afgebroken, terwijl ik op weg was naar de computer om die z.g. enquête te checken omdat ik mij daar niets van herinner.
Kan dit nu zo'n telefoontje zijn waardoor je ongewild vast zit aan één of ander contract, waar een paar jaar geleden ook sprake van was ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weer vreemd telefoontje
weer vreemd telefoontje
Laatst gewijzigd door Jahaha op 15 feb 2014 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: weer vreemd telefoontje
Je zit nergens aan vast, alleen jazeggen is niet genoeg
Een geruststelling, merci.
bel-mij-niet-register
Echt geweldig....Het was een Vlaamssprekende meneer en buitenlandse bedrijven hebben niets met het register te maken....brenda152 schreef:bel-mij-niet-register
Misschien is een Vlaams sprekende meneer wel medewerker van een Nederlands callcenter.dhc schreef:Echt geweldig....Het was een Vlaamssprekende meneer en buitenlandse bedrijven hebben niets met het register te maken....brenda152 schreef:bel-mij-niet-register
Nergens staat dat het buitenlands bedrijf is/was.
Bel-mij-niet-register kan je altijd doen, ook is het maar uit voorzorg.