LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weer vreemd telefoontje

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Jahaha

weer vreemd telefoontje

Ongelezen bericht door Jahaha »

Normaliter neem ik niet op wanneer de nummermelder "anonymous" weergeeft. Vanmiddag stom genoeg wel. Een Vlaams sprekende man zei heel snel een naam en informeerde vervolgens of ik die-en-die was. Mijn vraag "Wat wilt u ?" beantwoordde hij met "Uw adres is dit (bekend dus) en u heeft een paar maanden geleden op internet een gezondheidsenquête ingevuld. Daarvoor willen wij u met een cadeautje bedanken. U kunt kiezen uit een huidverzorgingspakket en nog iets wat ik niet meer weet. Leuk, hè ?"
Daarop heb ik gezegd "Ja, maar ik weet niet ...", maar er werd al afgebroken, terwijl ik op weg was naar de computer om die z.g. enquête te checken omdat ik mij daar niets van herinner.
Kan dit nu zo'n telefoontje zijn waardoor je ongewild vast zit aan één of ander contract, waar een paar jaar geleden ook sprake van was ?
Laatst gewijzigd door Jahaha op 15 feb 2014 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc

Re: weer vreemd telefoontje

Ongelezen bericht door dhc »

Je zit nergens aan vast, alleen jazeggen is niet genoeg

Jahaha

Ongelezen bericht door Jahaha »

Een geruststelling, merci.

brenda152

Ongelezen bericht door brenda152 »

bel-mij-niet-register

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

brenda152 schreef:bel-mij-niet-register
Echt geweldig....Het was een Vlaamssprekende meneer en buitenlandse bedrijven hebben niets met het register te maken....

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

dhc schreef:
brenda152 schreef:bel-mij-niet-register
Echt geweldig....Het was een Vlaamssprekende meneer en buitenlandse bedrijven hebben niets met het register te maken....
Misschien is een Vlaams sprekende meneer wel medewerker van een Nederlands callcenter. :wink:
Nergens staat dat het buitenlands bedrijf is/was.

Bel-mij-niet-register kan je altijd doen, ook is het maar uit voorzorg.

Gesloten