LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wel wifi geen internet
wel wifi geen internet
In het hotel is wifi aanwezig. Ik heb daar ook de code van. Als ik verbinding maak met wifi geeft de galaxy s5 aan: "verbonden". Vervolgens zou er een inlogscherm moeten komen waar ik de wifi-code moet invoeren. Dat inlogscherm wil niet opstarten.
Re: wel wifi geen internet
Krijg je dat inlogscherm niet alsnog als je je internetbrowser opent?
Wat zegt de receptie hierover ik neem aan dat u daar al geweest bent? Is uw eerste aanspreekpunt toch, het is immers hun netwerk
groeten Henk
groeten Henk
Niet zo vreemd; je bent immers al verbonden; wifi lijkt niet verbonden met het internet; het probleem lijkt mij te liggen bij het hotel en niet bij jou.connie62 schreef:In het hotel is wifi aanwezig. Ik heb daar ook de code van. Als ik verbinding maak met wifi geeft de galaxy s5 aan: "verbonden". Vervolgens zou er een inlogscherm moeten komen waar ik de wifi-code moet invoeren. Dat inlogscherm wil niet opstarten.
Heb ik thuis ook wel eens: modem resetten of de aansluitingen opnieuw vastschroeven.
Dan is er vermoedelijk een probleem bij de provider waar het hotel dit aan heeft uitbesteedt. Even langs de receptie dus,.connie62 schreef:In het hotel is wifi aanwezig. Ik heb daar ook de code van. Als ik verbinding maak met wifi geeft de galaxy s5 aan: "verbonden". Vervolgens zou er een inlogscherm moeten komen waar ik de wifi-code moet invoeren. Dat inlogscherm wil niet opstarten.
-
Dat is iets te kort door de bocht. Normaal gesproken moet je je aanmelden voordat je gebruik kunt maken van internet. Als het goed is verschijnt er een inlogscherm in Android, maar dat werkt niet altijd. De oplossing is dan om de browser te openen en naar een willekeurige pagina te gaan, zoals www.radartv.nl. Dan krijg je de inlogpagina van het hotel, of de provider van het hotel.chrisd1 schreef:Niet zo vreemd; je bent immers al verbonden; wifi lijkt niet verbonden met het internet; het probleem lijkt mij te liggen bij het hotel en niet bij jou.connie62 schreef:In het hotel is wifi aanwezig. Ik heb daar ook de code van. Als ik verbinding maak met wifi geeft de galaxy s5 aan: "verbonden". Vervolgens zou er een inlogscherm moeten komen waar ik de wifi-code moet invoeren. Dat inlogscherm wil niet opstarten.
Heb ik thuis ook wel eens: modem resetten of de aansluitingen opnieuw vastschroeven.