LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie bezocht uw facebook pagina?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
witte angora

Wie bezocht uw facebook pagina?

Ongelezen bericht door witte angora »

Vanmorgen hadden twee facebook vrienden een lijstje met bezoekers van hun pagina. Leek mij ook wel leuk, dus even gezocht, en ik kwam op het volgende uit: http://nakedsecurity.sophos.com/2012/03 ... plication/
And remember this - Facebook does not give you any way to find out who has been viewing your profile.
Er staat een uitgebreid verhaal over de applicatie, de eerste foto komt overeen met de lijstjes die ik bij mijn facebook vrienden zag.

Weet iemand hoe het nu zit? Geeft Facebook nu wel of geen informatie over bezoekers aan je pagina's? Is de waarschuwing op de link terecht, of juist niet?

Chocomelk

Re: Wie bezocht uw facebook pagina?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ik heb nog niets kunnen ontdekken waarmee je kan kijken
wie er je facebook pagina heeft bezocht.

Guardian72

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ WA,

facebook geeft dat inzicht aan niemand.
Iedereen die iets anders beweert heeft het niet bij het rechte eind, en is zeer waarschijnlijk een spammer/phisher die misbruik van de FB accounts wil maken.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Guardian72 schreef:@ WA,

facebook geeft dat inzicht aan niemand.
Iedereen die iets anders beweert heeft het niet bij het rechte eind, en is zeer waarschijnlijk een spammer/phisher die misbruik van de FB accounts wil maken.
Dat is dus ook de waarschuwing die in de link staat die ik gegeven heb. Het gaat om een applicatie los van facebook waardoor het wel zou kunnen, volgens de informatie op die link is het dus een scammer.

Gesloten