LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wijziging internetbundel KPN
Re: Wijziging internetbundel KPN
Volgens mij heb ik nergens aangegeven dat ik het er niet mee eens ben. Het enige wat ik raar vind, is dat er niets veranderd, behalve het EU-gebeuren. Waarom mensen dan een sms sturen waarin staat dat men een bundel van 10GB krijgt? Er was voorheen namelijk al een fair use in het abonnement opgenomen, waarna de snelheid omlaag ging en deze fair use veranderde met de tijd mee.
-
De fair use is vervangen door de 10gb bundel. Met de snelheden die tegenwoordig behaald kunnen worden en de drukte moet er ruimte gemaakt worden op het netwerk. Zodoende gaat na de 10gb de snelheid omlaag om iedereen te kunnen laten surfen. Zie het als een snelweg. Het wordt steeds drukker, dus om de snelheid omlaag te halen kunnen er meer auto's overheen.Nijogeth schreef:Volgens mij heb ik nergens aangegeven dat ik het er niet mee eens ben. Het enige wat ik raar vind, is dat er niets veranderd, behalve het EU-gebeuren. Waarom mensen dan een sms sturen waarin staat dat men een bundel van 10GB krijgt? Er was voorheen namelijk al een fair use in het abonnement opgenomen, waarna de snelheid omlaag ging en deze fair use veranderde met de tijd mee.
Maar dat was bij de fair use dus ook al zo, dat de snelheid omlaag gaat. Alleen was de fair use in eerste instantie lager en weet ik niet hoe hoog hij nu is (iig boven de 5gb).
Edit: overigens is het wel raar dat in het begin van de maand wel iedereen volledig internet heeft en later langzamer krijgt onder het mom van de belasting van het netwerk. Kan het netwerk aan het eind van de maand dan minder hebben?
Edit: overigens is het wel raar dat in het begin van de maand wel iedereen volledig internet heeft en later langzamer krijgt onder het mom van de belasting van het netwerk. Kan het netwerk aan het eind van de maand dan minder hebben?