Wij kunnen nu bijna één maand geen gebruik kunnen maken van onze telefoon. Wij hebben 1 week met onze abonnement kunnen bellen.
Volgens XMS ligt het probleem bij hun maar de echte oorzaak kunnen ze niet vinden. Elke keer als wij bellen is er iemand mee bezig maar wij worden niet op de hoogte gebracht van hun bevindingen.
Wij bellen bijna elke dag met hun om op de hoogte te blijven van de status van onze klacht maar tot nu toe leidt het tot niets. Heeft iemand ervaring met XMS? Laat het alsjeblieft weten. Wij zijn radeloos. De kosten met bellen met de mobile telefoon lopen op. Wij hebben geen excuses gekregen en niemand heeft ons tot nu toe benaderd.
Geen tegemoetkoming. Gewoon niets. Heel slechte zaak.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] XMS telefonie
Re: XMS telefonie
Het is vandaag 6 oktober 2010.Wij hebben nog steeds niets gehoord van XMS. Onze huistelefoon doet het nog steeds niet sinds augustus 2010
Ik raad niemand om een contract te tekenen bij XMS want als je problemen hebt zijn ze niet thuis. Wij krijgen steeds de telefoon desk aan de lijn en ze kunnen ons niet door verbinden met afdeling telefonie want de collega's hebben geen telefoon. Belachelijk is dat. De mensen van de service desk raken snel geïrriteerd. Ze kunnen alleen onze boodschap doorgeven. Inmiddels zijn dat heel veel geworden maar wij hebben niets van die rot XMS vernomen.
Ik raad niemand om een contract te tekenen bij XMS want als je problemen hebt zijn ze niet thuis. Wij krijgen steeds de telefoon desk aan de lijn en ze kunnen ons niet door verbinden met afdeling telefonie want de collega's hebben geen telefoon. Belachelijk is dat. De mensen van de service desk raken snel geïrriteerd. Ze kunnen alleen onze boodschap doorgeven. Inmiddels zijn dat heel veel geworden maar wij hebben niets van die rot XMS vernomen.
Re: XMS telefonie
wij hebben hier ook xms maar ik wou het niet hoor wel veel klachten daarover moet je ze effe wijzen op dat kastje wat ergens in je wijk staat.