LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Youtube onbereikbaar?
-
Youtube onbereikbaar?
Hebben jullie dat ook?
Net wilde ik van het ene youtube kanaal uitloggen en een ander kanaal inloggen. Normaal gesproken gaat dat automatisch, Windows kent de wachtwoorden.
Dat gaat niet meer, er is een nieuw inlogscherm. Wachtwoord ken ik niet uit mijn hoofd, welk emailadres er aan gekoppeld is weet ik ook niet zo gauw. Dat is een adres dat ik nooit gebruik.
Maar het mooiste is: als ik probeer in te loggen, komt er alleen één kanaal te voorschijn, de andere lijken niet eens meer te bestaan. Voorheen kreeg je een heel rijtje. Iemand die weet hoe dit op te lossen?
N.B.: bij Gmail precies hetzelfde, het systeem kent mijn adressen niet meer, en de wachtwoorden die automatisch aangegeven worden schijnt het systeem niet te kennen?
Net wilde ik van het ene youtube kanaal uitloggen en een ander kanaal inloggen. Normaal gesproken gaat dat automatisch, Windows kent de wachtwoorden.
Dat gaat niet meer, er is een nieuw inlogscherm. Wachtwoord ken ik niet uit mijn hoofd, welk emailadres er aan gekoppeld is weet ik ook niet zo gauw. Dat is een adres dat ik nooit gebruik.
Maar het mooiste is: als ik probeer in te loggen, komt er alleen één kanaal te voorschijn, de andere lijken niet eens meer te bestaan. Voorheen kreeg je een heel rijtje. Iemand die weet hoe dit op te lossen?
N.B.: bij Gmail precies hetzelfde, het systeem kent mijn adressen niet meer, en de wachtwoorden die automatisch aangegeven worden schijnt het systeem niet te kennen?
Re: Youtube onbereikbaar?
ik weet wel dat sinds een flink tijdje (bij mij teminste) gmail met youtube is gekoppeld dus dat ik mijn wachtwoord van gmail moet gebruiken
-
Het wordt nog gekker. Van één Gmailaccount heb ik het wachtwoord veranderd, dan zou ik dus ook op het youtube kanaal moeten kunnen dat daar aan gekoppeld is, maar dat lukt dus niet?
Wat zitten ze daar te klungelen?
Wat zitten ze daar te klungelen?
weet ik ook niet.. ik had daarvoor gewoon een cookie aanstaan om het zo te zeggen..
nu moet ik elke keer weer mijn gmail wachtwoord gebruiken.. terwijl ik het persoonlijk niet fijn vind om 2 maar het zelfde wachtwoord ergens te hebben (maak het liever moeilijk dan makkelijk)
nu moet ik elke keer weer mijn gmail wachtwoord gebruiken.. terwijl ik het persoonlijk niet fijn vind om 2 maar het zelfde wachtwoord ergens te hebben (maak het liever moeilijk dan makkelijk)
-
Jawel, dat heb ik dus opnieuw ingesteld, en dat wordt ook niet geaccepteerd.bianca82 schreef:ik weet wel dat sinds een flink tijdje (bij mij teminste) gmail met youtube is gekoppeld dus dat ik mijn wachtwoord van gmail moet gebruiken
*Edit* Na de derde poging is het dus gelukt, ik kan nu dus op één van de youtube accounts, maar van een of twee accounts heb ik geen idee welk emailadres er aan vast zit, dus wat nu?
-
Het wordt nog gekker... ik probeer op een tweede kanaal in te loggen, daar zit een hotmail account aan vast, nu moet ik dat omzetten naar een gmail account???? Wat gebeurt er in vredesnaam?
-
Afijn, het is gelukt, maar waarom moet ik van al mijn emailadressen en youtube kanalen de wachtwoorden opnieuw instellen omdat 'het' systeem de wachtwoorden niet meer kent, en ook niet accepteert?
witte angora schreef:Afijn, het is gelukt, maar waarom moet ik van al mijn emailadressen en youtube kanalen de wachtwoorden opnieuw instellen omdat 'het' systeem de wachtwoorden niet meer kent, en ook niet accepteert?
Heb je soms een opschoonprogramma gebruikt,die wist de wachtwoorden
-
Nee, helemaal niets, er is ineens een ander inlogscherm, daar gaat het fout.
vreemd
-
Nogal. Ben dus bezig alles opnieuw in te stellen, gelukkig kon ik op de eerste, en daarmee heb ik dus de andere gebruikersnamen van de youtube-kanalen ook. Immers, ik heb die kanalen, op één na, aan elkaar gelinkt.
En door het intoetsen van die kanalen kom ik er dan weer achter welk gmail/hotmail daar aan vast zit gekoppeld, en dan moet ik vervolgens van de youtube kanalen en de gmail kanalen de w8woorden opnieuw instellen. Van de hotmailkanalen gelukkig niet.
Blij wordt ik er niet van.
En inderdaad, nu heb ik dus voor de youtube kanalen hetzelfde wachtwoord als de gmailkanalen, iets wat ik helemaal niet wilde.
Als ik eenmaal een kanaal/account opnieuw heb ingesteld werkt het weer, maar ik moet er nog een stuk of 8. Doen ze dat om te pesten ofzo?
En door het intoetsen van die kanalen kom ik er dan weer achter welk gmail/hotmail daar aan vast zit gekoppeld, en dan moet ik vervolgens van de youtube kanalen en de gmail kanalen de w8woorden opnieuw instellen. Van de hotmailkanalen gelukkig niet.
Blij wordt ik er niet van.
En inderdaad, nu heb ik dus voor de youtube kanalen hetzelfde wachtwoord als de gmailkanalen, iets wat ik helemaal niet wilde.
Als ik eenmaal een kanaal/account opnieuw heb ingesteld werkt het weer, maar ik moet er nog een stuk of 8. Doen ze dat om te pesten ofzo?
Geen idee of ze dat doen om te pesten.
Misschien onderhoud aan de website oid.
Of opnieuw inloggen,dat ze zeker weten dat het degene is,van wie dat kanaal is.
ja had al door dat in iedergeval gmail ook bij de inlog was veranderd.. dus vermoedelijk youtube ook..
ik moet nu mijn volledige mail en wachtwoord intypen daarvoor niet (al had ik wel een kleinigheidje wat ik er nog bij moest typen ter beveiliging zelf toen ingesteld via eigen computer)
irritant maar hopelijk is het tijdelijk
ik moet nu mijn volledige mail en wachtwoord intypen daarvoor niet (al had ik wel een kleinigheidje wat ik er nog bij moest typen ter beveiliging zelf toen ingesteld via eigen computer)
irritant maar hopelijk is het tijdelijk
-
Sja, onderhoud kan ik me voorstellen, en als je een ander inlogscherm maakt zodat het er wat gelikter uit ziet, dat ook nog. Maar als dan alle gegevens van de gebruiker zoek raken?
Bij het opnieuw instellen van het w8woord bij één account kreeg ik de mededeling dat ik een eerder gebruikt w8woord niet mocht gebruiken, terwijl datzelfde w8woord niet herkend werd bij het inloggen. Dus het systeem kent het wel, en kent het niet.![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
Bij het opnieuw instellen van het w8woord bij één account kreeg ik de mededeling dat ik een eerder gebruikt w8woord niet mocht gebruiken, terwijl datzelfde w8woord niet herkend werd bij het inloggen. Dus het systeem kent het wel, en kent het niet.
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
-
dat bedoel ik, alleen worden mijn wachtwoorden niet meer herkend.ik moet nu mijn volledige mail en wachtwoord intypen daarvoor niet
En volledige mailadres, ik hoef dat normaal gesproken nergens in te tikken, alles gaat automatisch, maar sommigen hebben ergens een punt tussen in, anderen niet, dat maakt het nog wat lastiger. Ook hoofdletter/kleine letter gaat niet altijd goed, dat verschilt bij mijn accounts ook nog wel eens.
-
En het wordt nog gekker.
Heb net een derde account hersteld, probeer in te loggen op een eerder hersteld account, wordt er automatisch een verkeerd w8woord ingevoerd, terwijl ik toch echt aan heb gegeven dat het w8woord veranderd moest worden.
Juiste w8woord handmatig ingevoerd, en dan gaat het wel goed.
Irritant? zeker wel.![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
Heb net een derde account hersteld, probeer in te loggen op een eerder hersteld account, wordt er automatisch een verkeerd w8woord ingevoerd, terwijl ik toch echt aan heb gegeven dat het w8woord veranderd moest worden.
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Irritant? zeker wel.
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
Het lijkt me niet logisch dat ze dit doen om te pesten. Als bezoekers geen toegang krijgen kunnen ze ook hun klanten niet invoicen.snepke schreef:Geen idee of ze dat doen om te pesten.
Ik kan gewoon op mijn youtube account dus pesten zal het heus niet zijn.