Deze week ontving ik een mailtje:
--------------------------------------------------------------------------------------
Beste ICT collega,
ZePI staat voor Zelfstandige & Professionele ICT-ers . U wordt bij deze uitgenodigd om te lid te worden (gratis!) van ons forum . Dit is speciaal gericht op bedrijven met computersupport en computerservice. Hieraan zijn géén kosten verbonden! ZePI is bedoeld voor het leggen en bevorderen van contacten met andere ICT-ers, het uitwisselen van (technische) informatie, exclusieve aanbiedingen van leveranciers aan ZePI maar ook voor sociale evenementen met collega's in de branche. (o.a. BBQ)
ZePI is gratis, niet commercieel en onafhankelijk. Toegang uitsluitend voor professionele ICT-ers.
met vriendelijke groet,
Het nieuwe ZePI team!
http://www.zepi.nl
ZePI - Platform voor Zelfstandige en Professionel ICT-ers
[email protected]| Postbus 4258 - 6202WC Maastricht NL - Fax. 0842-127537
Deze informatie betreft een éénmalig Persbericht.
-----------------------------------------------------------------------------------
Direct gekeken op de site van de Kamer van Koophandel, gouden Gids, Telefoongids.
Nergens te vinden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZePi probeert ICTérs te recruteren
-
- Contacteer:
Re: ZePi probeert ICTérs te recruteren
Dat bericht heb ik ook ontvangen. Waarschijnlijk interpreteer je het niet juist want het gaat gewoon om een particulier initiatief van een gezellig clubje automatiseerders die technische kennis en ervaringen uitwisselen. Van rekruteren (wat klinkt dat soms lelijk) lijkt me hier toch echt geen sprake!
-
- Contacteer:
Blijft toch vreemd. Geen KvK registratie!! Zelf schrijven ze: Wel dient u ingeschreven te zijn bij de Kamer van Koophandel en een aktief BTW nummer te hebben.
Zo te zien draaien ze al met 13 aanmeldingen.
Zo te zien draaien ze al met 13 aanmeldingen.
Wij ontvingen ook ongevraagd en per email een 'uitnodiging' om deel te nemen aan dat Zepi forum.
Inderdaad hoogst merkwaardig dat er allerlei eisen gesteld worden zoals KvK -en btw nr. vermelding terwijl Zepi daar zelf geen melding van doet.
Het aangesloten bedrijven bestand is plotseling enorm gegroeid, met een aantal zeer vage vermeldingen.
Voor ons als professioneel, gecertificeerd en geregistreerd IT bedrijf in ieder geval alle reden om de ''goede'' bedoelingen sterk in twijfel te trekken.
Inderdaad hoogst merkwaardig dat er allerlei eisen gesteld worden zoals KvK -en btw nr. vermelding terwijl Zepi daar zelf geen melding van doet.
Het aangesloten bedrijven bestand is plotseling enorm gegroeid, met een aantal zeer vage vermeldingen.
Voor ons als professioneel, gecertificeerd en geregistreerd IT bedrijf in ieder geval alle reden om de ''goede'' bedoelingen sterk in twijfel te trekken.
Beste "Jer010"... Of moet ik zeggen CVProductions?
Probeer je nu onder een net geregistreerde naam (5/3/2010) op dezelfde datum en met slechts 1 bericht, nogmaals je gelijk te halen? Heb je niets beters te doen?
Ik wil het je best nogmaals uitleggen maar of dat zin heeft? ZePI is géén bedrijf maar een particulier initiatief voor ondernemers in de ICT branche. Men heeft een besloten forum waar technische, commerciële en andere beroepsgerelateerde onderwerpen met elkaar worden bediscussieerd. Een aantal collega's in de branche waarvan werd verondersteld dat zij belangstelling hadden om hierin te participeren zijn hiervan met een email in kennis gesteld. Niemand heeft hier meer belang bij dan de ontvanger zelf. Deelname is namelijk kosteloos en vrijblijvend.
Om te voorkomen dat zomaar iedereen lid wordt, is bepaald dat alleen leden met een geldige KvK en BTW nummer toegang krijgen. ZePI is namelijk niet voor handige neefjes en goedkope buurjongens maar voor professionele ICT-ers. Men heeft zich kennelijk vergist door ook jouw een bericht te sturen.
Probeer je nu onder een net geregistreerde naam (5/3/2010) op dezelfde datum en met slechts 1 bericht, nogmaals je gelijk te halen? Heb je niets beters te doen?
Ik wil het je best nogmaals uitleggen maar of dat zin heeft? ZePI is géén bedrijf maar een particulier initiatief voor ondernemers in de ICT branche. Men heeft een besloten forum waar technische, commerciële en andere beroepsgerelateerde onderwerpen met elkaar worden bediscussieerd. Een aantal collega's in de branche waarvan werd verondersteld dat zij belangstelling hadden om hierin te participeren zijn hiervan met een email in kennis gesteld. Niemand heeft hier meer belang bij dan de ontvanger zelf. Deelname is namelijk kosteloos en vrijblijvend.
Om te voorkomen dat zomaar iedereen lid wordt, is bepaald dat alleen leden met een geldige KvK en BTW nummer toegang krijgen. ZePI is namelijk niet voor handige neefjes en goedkope buurjongens maar voor professionele ICT-ers. Men heeft zich kennelijk vergist door ook jouw een bericht te sturen.
-
- Contacteer:
@ Rolfp -
het enige wat er op aan te merken zou zijn, is dat men professionals in loondienst 'discrimineren'.
Ik mag, vanuit mijn overeenkomst, geen eigen zaak hebben (conflict of interest) - en heb derhalve dus geen KvK nummer / website voor "mijn bedrijf".
Dit neemt echter niet weg dat ik me wel onder de Pro-IT`ers zou mogen scharen.
In feite is de naamgeving incompleet, danwel misleidend - en zou de naam ZI of zo moeten zijn, voor Zelfstandige IT-ers.
het enige wat er op aan te merken zou zijn, is dat men professionals in loondienst 'discrimineren'.
Ik mag, vanuit mijn overeenkomst, geen eigen zaak hebben (conflict of interest) - en heb derhalve dus geen KvK nummer / website voor "mijn bedrijf".
Dit neemt echter niet weg dat ik me wel onder de Pro-IT`ers zou mogen scharen.
In feite is de naamgeving incompleet, danwel misleidend - en zou de naam ZI of zo moeten zijn, voor Zelfstandige IT-ers.