Ik ben razend.
Op 5 aug jl kreeg ik een aanbieding van ziggo voor een office basis ziggo's alles in 1 pakket voor de ondernemer of winkelier.
Dit wilde ik omdat je dan 2 telefoon lijnen krijgt. 1 telefoon(lijn) voor mijn praktijk had ik al van hun waar ook al vanalles mis ging maar dat even daar gelaten. Maar ik had ook nog een lijn van de kpn. Dus alles in één leek mij een goede optie.
Ik bel al sinds deze datum en elke keer krijg je iemand aan de tel die alles voor je regelt, maar er gebeurd niets. En dan krijg je iemand die het geregeld heeft en je maakt een tel afspraak voor een monteur die op een dag deel zal komen. Vrij genomen hele middag gewacht niemand. Je belt weer en we weten hoe dit gaat drukt u dit nummertje enz hier gaan mijn haren al overeind van inmiddels. Blijkt er helemaal geen afspraak te zijn gemaakt. Dit is nu voor de tweede maal gebeurd 2 middagen weg en vele telefoongesprekken(uren) later nog niets. Want er staat voor zover de jongeman of jufrouw kan zien weer helemaal geen afspraak.
Je zal wel denken waarom stop je niet dan bij ziggo, het is bij mij ook een beetje een principe kwestie geworden en ik geef niet makelijk op.
En ik kan dit gewoon niet geloven en heb er geen woorden voor.
Mijn vraag is kan ik mijn uren en kosten verhalen van deze club en hoe.
Harry V