Mensen wees gewaarshuwd check uw bankrekening, ik heb al 2x een incasso van hun terug laten boeken.
Ondanks dat ik met in achtneming van de opzegtermijn in 2 brieven en de nodige telefoon gesprekken aangegeven had dat ik klaar ben met deze internet aanbieder.
Reden het werkt voor geen meter moest constant het modem resetten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo blijft doodleuk ondanks opzegging incasso activeren
-
Re: Ziggo blijft doodleuk ondanks opzegging incasso activeren
Na aangetekend opzeggen mag U zonder enige waarschuwing het geld terug halen!
Maak vooral geen kosten naar dure 0900 nummers, want het is hun fout dus ze zoeken het maar uit.
Maak vooral geen kosten naar dure 0900 nummers, want het is hun fout dus ze zoeken het maar uit.
precies Dirk,volgens mij willen ze bij Ziggo dat hun klanten zoveel mogelijk klachten hebben en dus de klantenservice bellen (900 nummer)en ze vervolgens in de wacht laten staan zodat de kassa flink rinkelt.
Gewoon de auto.incasso stoppen door middel van de rode kaart die je bij je bank kunt halen opsturen.
Laat ze de factuur maar opsturen.
Gewoon de auto.incasso stoppen door middel van de rode kaart die je bij je bank kunt halen opsturen.
Laat ze de factuur maar opsturen.
-
Ziggo is toch een vreemd bedrijf.
Na opzegging en een bevestiging hiervan dat is op 31 augustus 2008
ons abonnement bij hun opgezegd. Stuurde ze opeens op 20 januari 2009 een brief dat we achter liepen met betaling.
Hierop heb ik een brief gestuurd met een kopie van de opzegging.
Krijg ik een maand later een aanmaning of ik even wil betalen.
Hierop bel ik hun met de mededeling dat ik een brief heb geschreven waarin staat dat ik per 31 augustus 2008 geen klant meer van hun ben,
Ik kon nu wel per februari 2009 opzeggen maar moet wel het openstaande bedrag betalen.
Ik denk hier niet aan want het is opgezegd.
Na opzegging en een bevestiging hiervan dat is op 31 augustus 2008
ons abonnement bij hun opgezegd. Stuurde ze opeens op 20 januari 2009 een brief dat we achter liepen met betaling.
Hierop heb ik een brief gestuurd met een kopie van de opzegging.
Krijg ik een maand later een aanmaning of ik even wil betalen.
Hierop bel ik hun met de mededeling dat ik een brief heb geschreven waarin staat dat ik per 31 augustus 2008 geen klant meer van hun ben,
Ik kon nu wel per februari 2009 opzeggen maar moet wel het openstaande bedrag betalen.
Ik denk hier niet aan want het is opgezegd.
@ G de Jongh,
U hoeft niets te doen want U heeft gelukkig de bevestiging van Uw opzegging, verspil geen postzegels of duur 0900 nummer maar mail ze.
Eventueel retour afz sturen!
Deze met Uw telefoon nummer erop als zij meer info willen zodat zij kosten moeten maken en niet U!
Vooral niets betalen en bij deurwaarder, dan kunt U gelijk het orgineel laten zien en een copy geven, nooit het echte geven...
En bij een rechtszaak heeft U zekerheid dat U zult winnen en vergeet dan niet de reiskosten en snipperdag te claimen als onkosten!
U hoeft niets te doen want U heeft gelukkig de bevestiging van Uw opzegging, verspil geen postzegels of duur 0900 nummer maar mail ze.
Eventueel retour afz sturen!
Deze met Uw telefoon nummer erop als zij meer info willen zodat zij kosten moeten maken en niet U!
Vooral niets betalen en bij deurwaarder, dan kunt U gelijk het orgineel laten zien en een copy geven, nooit het echte geven...
En bij een rechtszaak heeft U zekerheid dat U zult winnen en vergeet dan niet de reiskosten en snipperdag te claimen als onkosten!