Wij hebben ons ziggo abonnement per 16-6-2017 opgezegd maar er blijft geïncasseerd worden.
Nu hebben we het bedrag van juli laten storneren en nu krijgen we een betalingsherinnering.
Meerdere keren hierover gebeld en gemaild maar geen reactie van Ziggo.
Wat nu??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo blijft incasseren na opzeggen abonnement
Ziggo blijft incasseren na opzeggen abonnement
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jul 2017 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp
Re: Ziggo blijft incasseren na opzeggen abonnement
En u betaalt niet achteraf? Het zou kunnen zijn dat deze laatste betaling de betaling van juni was en dat het daarna klaar was. Dat zou ik nog even nagaan als ik u was.
Ligt eraan.Kbeij schreef:Wij hebben ons ziggo abonnement per 16-6-2017 opgezegd maar er blijft geïncasseerd worden.
Nu hebben we het bedrag van juli laten storneren en nu krijgen we een betalingsherinnering.
Wat nu??
Wanneer heb je opgezegd en heb je daar ook een bevestiging van gehad?
En wat bedoel je dat je geen reactie krijgt, als je belt neem ik aan dat ze toch wel iets antwoorden?
En zoals JohnTheBassist zegt, welke periode factureren ze, staat dat op je afschrift of wellicht in de betalingsherinnering?
Opzeggen bij Ziggo kent een opzegtermijn van een maand, áls een vaste contractduur is verlopen. Volgens mij betekent opzeggen op 16-06 dat dit per 01-08 geëffectueerd wordt. Wat zegt de opzegbevestiging van Ziggo voor datum?Kbeij schreef:Wij hebben ons ziggo abonnement per 16-6-2017 opgezegd maar er blijft geïncasseerd worden.
Wat nu??
Als je inlogt op mijn Ziggo kun je kijken waar de factuur op gebaseerd is en voor welke periode die geldt.Kbeij schreef:Wij hebben ons ziggo abonnement per 16-6-2017 opgezegd maar er blijft geïncasseerd worden.
Wat nu??
Heb je nog een lopend contract van een bepaalde periode? Dan kun je pas na die periode opzeggen. Anders geldt er een opzegtermijn van een maand.
Heeft Ziggo je opzegging bevestigd?
Hopelijk heeft u nu glasvezel is iets modernerKbeij schreef:Wij hebben ons ziggo abonnement per 16-6-2017 opgezegd maar er blijft geïncasseerd worden.
Wat nu??