LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo blijft incasseren na opzeggen abonnement

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Kbeij
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2017 14:06

Ziggo blijft incasseren na opzeggen abonnement

Ongelezen bericht door Kbeij »

Wij hebben ons ziggo abonnement per 16-6-2017 opgezegd maar er blijft geïncasseerd worden.
Nu hebben we het bedrag van juli laten storneren en nu krijgen we een betalingsherinnering.
Meerdere keren hierover gebeld en gemaild maar geen reactie van Ziggo.
Wat nu??
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jul 2017 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

Verwijderd

Re: Ziggo blijft incasseren na opzeggen abonnement

Ongelezen bericht door Verwijderd »

En u betaalt niet achteraf? Het zou kunnen zijn dat deze laatste betaling de betaling van juni was en dat het daarna klaar was. Dat zou ik nog even nagaan als ik u was.

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: Ziggo blijft incasseren na opzeggen abonnement

Ongelezen bericht door GJS »

Kbeij schreef:Wij hebben ons ziggo abonnement per 16-6-2017 opgezegd maar er blijft geïncasseerd worden.
Nu hebben we het bedrag van juli laten storneren en nu krijgen we een betalingsherinnering.
Meerdere keren hierover gebeld en gemaild maar geen reactie van Ziggo.
Wat nu??
Ligt eraan.
Wanneer heb je opgezegd en heb je daar ook een bevestiging van gehad?

En wat bedoel je dat je geen reactie krijgt, als je belt neem ik aan dat ze toch wel iets antwoorden?

En zoals JohnTheBassist zegt, welke periode factureren ze, staat dat op je afschrift of wellicht in de betalingsherinnering?

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo blijft incasseren na opzeggen abonnement

Ongelezen bericht door sjohie »

Kbeij schreef:Wij hebben ons ziggo abonnement per 16-6-2017 opgezegd maar er blijft geïncasseerd worden.
Nu hebben we het bedrag van juli laten storneren en nu krijgen we een betalingsherinnering.
Meerdere keren hierover gebeld en gemaild maar geen reactie van Ziggo.
Wat nu??
Opzeggen bij Ziggo kent een opzegtermijn van een maand, áls een vaste contractduur is verlopen. Volgens mij betekent opzeggen op 16-06 dat dit per 01-08 geëffectueerd wordt. Wat zegt de opzegbevestiging van Ziggo voor datum?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ziggo blijft incasseren na opzeggen abonnement

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Kbeij schreef:Wij hebben ons ziggo abonnement per 16-6-2017 opgezegd maar er blijft geïncasseerd worden.
Nu hebben we het bedrag van juli laten storneren en nu krijgen we een betalingsherinnering.
Meerdere keren hierover gebeld en gemaild maar geen reactie van Ziggo.
Wat nu??
Als je inlogt op mijn Ziggo kun je kijken waar de factuur op gebaseerd is en voor welke periode die geldt.

Heb je nog een lopend contract van een bepaalde periode? Dan kun je pas na die periode opzeggen. Anders geldt er een opzegtermijn van een maand.

Heeft Ziggo je opzegging bevestigd?

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ziggo blijft incasseren na opzeggen abonnement

Ongelezen bericht door harkja »

Kbeij schreef:Wij hebben ons ziggo abonnement per 16-6-2017 opgezegd maar er blijft geïncasseerd worden.
Nu hebben we het bedrag van juli laten storneren en nu krijgen we een betalingsherinnering.
Meerdere keren hierover gebeld en gemaild maar geen reactie van Ziggo.
Wat nu??
Hopelijk heeft u nu glasvezel is iets moderner :D

Gesloten