LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo lavg

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
kuijpers2

ziggo lavg

Ongelezen bericht door kuijpers2 »

een tijd geleden kreeg ik een brief van lavg met de mededeling om maar liefst 300 euro te betalen voor een aansluiting in 2008 en 2009 op oud adres. sinds april 2008 ben ik niet meer woonachtig en maak ook sinds die tijd geen gebruik van hun diensten, heb destijds ruim op tijd aangegeven van een verhuizing wegens een echtscheiding naar een nieuw adres en wenste geen gebruik meer te maken van hun diensten. nu is het zo dat mijn ex partner een nieuwe aansluiting op mijn naam heeft gedaan en nu vind ziggo dat ik voor de kosten moet opdraaien, en ze blijven bij hun standpunt ook met een advocaat blijven ze vasthouden aan hun gelijk. belachelijk :| ( met andere woorden bestel maar en laat een ander betalen).

tiptoo

Re: ziggo lavg

Ongelezen bericht door tiptoo »

je ex partner heeft toch jouw naam niet meer neem ik aan dus dan hebben ze geen poot om op te staan , anders ken ik dus op een andermans naam ook een abonnement afluiten? raar dan zouden veel ex partners elkaar lekker dwars kennen liggen.

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

Ik zou ze gewoon schriftelijk om een kopie van de overeenkomst vragen. Mocht deze overeenkomst niet door jou, maar door een ander getekend zijn, dan is dat hun probleem.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

wiseger schreef:Ik zou ze gewoon schriftelijk om een kopie van de overeenkomst vragen. Mocht deze overeenkomst niet door jou, maar door een ander getekend zijn, dan is dat hun probleem.
Bovenstaande is het juiste.

Verzoek in een aangetekende (handtekening retour) brief om een kopie van de overeenkomst met jouw handtekening - daar je geen aansluiting bij hen (ziggo) hebt.

Bewaar wel alles, inclusief verzendbewijzen etc.
Sommige bedrijven zijn een beetje dom - en zullen zelfs als men niets kan aantonen proberen door te zetten - dus dossiervorming is aan te raden.

basirux

Ongelezen bericht door basirux »

Ik heb ook een dergelijk probleem met deze partijen. Dat loopt nu al 1,5 jaar.
De brieven waarin ze schrijven loonbeslag te leggen, zijn echt heel triest en kloppen niet. Gewoon niets mee doen. Laat ze maar komen. Als u het idee heeft in uw recht te staan, is dat zeer waarschijnlijk ook het geval. Laat u niet gek maken door de brieven van deze achterlijke organisaties met managers die te dom zijn om te kakken. Het loont om het voor de rechter uit te vechten. Zij verliezen met zware regelmaat.

Ik begrijp niet dat dit soort organisaties bestaansrecht hebben en dat dit allemaal is toegestaan. Ziggo zou, in een normale concurrerende markt, niet meer bestaan. Helaas hebben zij in Zuid-Holland nog steeds een monopolie. Als dat op een zeker moment verandert, zullen ze weinig klanten overhouden. Ik hoor alleen maar klachten over deze organisatie. Het incassobureau LAVG is al helemaal een amateuristische bende. Ze zouden mijn veters nog niet mogen strikken.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

basirux schreef:Ik heb ook een dergelijk probleem met deze partijen. Dat loopt nu al 1,5 jaar.
De brieven waarin ze schrijven loonbeslag te leggen, zijn echt heel triest en kloppen niet. Gewoon niets mee doen. Laat ze maar komen. Als u het idee heeft in uw recht te staan, is dat zeer waarschijnlijk ook het geval. Laat u niet gek maken door de brieven van deze achterlijke organisaties met managers die te dom zijn om te kakken. Het loont om het voor de rechter uit te vechten. Zij verliezen met zware regelmaat.

Ik begrijp niet dat dit soort organisaties bestaansrecht hebben en dat dit allemaal is toegestaan. Ziggo zou, in een normale concurrerende markt, niet meer bestaan. Helaas hebben zij in Zuid-Holland nog steeds een monopolie. Als dat op een zeker moment verandert, zullen ze weinig klanten overhouden. Ik hoor alleen maar klachten over deze organisatie. Het incassobureau LAVG is al helemaal een amateuristische bende. Ze zouden mijn veters nog niet mogen strikken.
Hoe beroerd en amateuristisch ook - ze zorgen er wel voor dat je je moet verweren en tijd erin moet steken om ellende te voorkomen.
Als je namenlijk niets doet - en ook niet naar een rechtszaak gaat - moet je toch betalen.

Dus, zowiezo aanvechten als je weet dat het niet klopt.
En als je het kan bewijzen, bewijs opsturen, en vragen om bevestigng van stoppen incasso. Doen ze dat niet - aangifte doen van poging tot afpersing

Ziggo Webteam Jelle

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

kuijpers2 schreef:een tijd geleden kreeg ik een brief van lavg met de mededeling om maar liefst 300 euro te betalen voor een aansluiting in 2008 en 2009 op oud adres. sinds april 2008 ben ik niet meer woonachtig en maak ook sinds die tijd geen gebruik van hun diensten, heb destijds ruim op tijd aangegeven van een verhuizing wegens een echtscheiding naar een nieuw adres en wenste geen gebruik meer te maken van hun diensten. nu is het zo dat mijn ex partner een nieuwe aansluiting op mijn naam heeft gedaan en nu vind ziggo dat ik voor de kosten moet opdraaien, en ze blijven bij hun standpunt ook met een advocaat blijven ze vasthouden aan hun gelijk. belachelijk :| ( met andere woorden bestel maar en laat een ander betalen).
Beste heer, mevrouw Kuijpers,

Ik begrijp dus dat de ex partner is blijven wonen en op eigen naam een nieuwe aanvraag te hebben gedaan. Dan zouden er dus 2 mensen op 1 adres aangemeld zijn. Ik wil dit graag voor u bekijken. Stuur hiervoor middels PB uw postcode + huisnummer dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen.

Ziggo Webteam Jelle

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

lekker op tijd zo'n rectie van ziggo.
waarschijnlijk is het al voor de rechter geweest?????

Gesloten