Ziggo abo opgewaardeerd tot tv, telefonie, internet. Nieuw abonnement, nieuw modem. Grote doos, veel instructies. Stap 1 goed uitgevoerd, Stap 2.....
"Sluit het modem aan op de PC met een UTP kabel"
"Start uw webbrowser op en typ "Activatie" in de adresbalk.
Er gebeurt niets.
Helpdesk, bla, bla, bla (na 10 minuten). "Welk modem heeft u?". Een Ubee meneer.
"O, bekend probleem meneer, modem werkt niet. In de maand januari komt er nieuwe firmware uit". Wanneer precies?. "Kan ik niet zeggen meneer".
Resume: Ziggo stuurt bewust een pakket spullen op waarvan het modem dus niet werkt en waarvan ze geen idee hebben wanneer het wel gaat werken.....
Kan het nog gekker.....?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo levert bewust niet werkend modem...
-
Re: Ziggo levert bewust niet werkend modem...
En als u de oude modem aansluit? Of kan die de tv signalen niet aan?
Als de oude modem werkt dan gewoon eind januari de nieuwe modem nog een keer proberen.
Wat ik gelezen heb is dat de helpdesk eventueel de modem voor de klant kan activeren als de klant de mac adres van de modem opgeeft. Weet niet of dat ook zo is maar altijd het proberen waard.
Als de oude modem werkt dan gewoon eind januari de nieuwe modem nog een keer proberen.
Wat ik gelezen heb is dat de helpdesk eventueel de modem voor de klant kan activeren als de klant de mac adres van de modem opgeeft. Weet niet of dat ook zo is maar altijd het proberen waard.
-
Re: Ziggo levert bewust niet werkend modem...
Jammer, er is geen oud modem, had internet en telefonie van Tele2 (adsl). Prima provider trouwens ........ Vandaag toch maar weer Ziggo gebeld. Krijg twee maanden abo gratis. Ingaande het werkende modem natuurlijk. Nu maar iedere dag proberen of de nieuwe firmware al geinstalleerd is op het modem.
Gekkenhuis...
Gekkenhuis...