LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo lost probleem niet op ondanks radar bemoeienis

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ehwwsw

ziggo lost probleem niet op ondanks radar bemoeienis

Ongelezen bericht door ehwwsw »

Hallo
Wilde jullie op de hoogte brengen dat Ziggo nog steeds niet mijn probleem heeft opgelost.
Zijn al 5 maal geweest en de laatste keer was de monteur zelfs erg agressief in doen en laten.

Net weer een afspraak gemaakt

Maar weer afwachten (weet haast zeker dat het nog niet goed komt omdat het op een andere locatie moet worden opgelost wat niet gebeurt)

Vr gr

Evert

mag24

Re: ziggo lost probleem niet op ondanks radar bemoeienis

Ongelezen bericht door mag24 »

Kan iemand mij helpen,

ik heb de all in 1 pakket (tv,internet,telefoonie) monteur kwam 5 nov en kon gewoon digitale tv installeren. Er was een fout by ziggo een andere monteur zou dezelfde dag komen of zeker binnen 24 uur.
Niet gebeurd dus en na 7 telefoon calls, 3 keer afgebroken, 2 keer met de ,meldingdat mijn klacht wordt vermeld maar het duurt 7 werkdagen voordat zij actie nemen. Nichts gehoord,

ik stuurde een brief, kreeg een brief terug ik moet een tel nr bellen om info te geven (was al gegeven!!!) ik belde maar de mensen zaten zo onder de stress en de vrouw was zeer ongeinteresseerd, " oh het zal meevallen ziggo regelt dit" was de antwoord. Waarom moest ik bellen dan????
tweemaal is geld uit mijn rekening afgeschreven Euro 79 en Euro 51,50 ik heb dit terug geboekt.
Ik had vroeger Euro 16 voor TV betaald per maand en nu voor digitale tv zonder mtv en TMF betaal ik opeens 4 keer zoveel. (ik heb nog steeds geen telefonie of internet en ik betaal KPN voor telefonie/internet)

Ik heb weer een brief verstuurd persoonlijk voor de sales en marketing manager vanziggo en ja geen antwoord.

Vanavond stuur ik een brief alweer naar ziggo en een brief naar Radar, ik heb bedreigd om met KPN te blijven en ze kunnern hun digitale kast halen als dit niet opgelost wordt. they need a good kick up the backside en ja ik ben een Brit sorry voor typefouten in deze bericht

Gesloten