Heb al jaren abonnement op Ziggo,voorheen At Home.
So far so good.Heb geen enkel probleem ondervonden met zowel internet,televisie of telefoon.
Dit mag ook wel eens gezegd worden.
J.van Tuijn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo
Re: Ziggo
Ik moet ook zeggen dat ik sinds 3 maanden bij ZIGGO bent aangesloten, (om zo van Pretium af te komen ) en tot nu toe alles prima geregeld! Alles doet het naar wens, dus ik begrijp dat ik tot nu toe "geluk" heb
Wat is het toch allemaal een gedoe met die aanbieders, als je denk dat je goedkoper/beter af bent zit er altijd toch weer een addertje onder het gras
Dus ik raad iedereen dan ook aan; "Iedere verandering is geen verbetering!
En als er weer eens zo iemand belt van een CallCenter...OPHANGEN!!
Wat is het toch allemaal een gedoe met die aanbieders, als je denk dat je goedkoper/beter af bent zit er altijd toch weer een addertje onder het gras
Dus ik raad iedereen dan ook aan; "Iedere verandering is geen verbetering!
En als er weer eens zo iemand belt van een CallCenter...OPHANGEN!!