LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo telefonie

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
cel

Ziggo telefonie

Ongelezen bericht door cel »

Hallo,

Sinds @home overgegaan is in Ziggo, heb ik regelmatig problemen.
Vooral met de telefoon, geen kiestoon en zelf ben ik ingesprek voor de buitenwereld.
Na de grote uitzendingen in 2008 over Ziggo, leek het alsof de problemen waren opgelost. Ik kreeg zelfs vergoeding voor de gemaakte gsm-kosten (bel maar eens met je gsm naar de klantenservice). Ook werd ik door Ziggo gebeld of alles naar tevredenheid was opgelost.

Dus besloot ik om een alles in 1 pakket te nemen, dit had ik eerder bij @Home ook. Maar bij het overgaan naar Ziggo werd dit pakket ineens verandert?
Op 12 januari 2009 heb ik mij dus aangemeld. Ik ontving een brief, met een bevestiging, en de ontvanger voor de digitale tv zou mij binnen 10 dagen worden toegestuurd.
Op 29 januari maar eens gebeld met Ziggo, alles was zo goed als inorde, het pakket alles in 1 was geinstalleerd. Helaas was de digitale ontvanger niet voorradig bij de leverancier, maar dat moest binnen 1 week wel opgelost zijn er was weer nieuwe voorraad. Bij navraag op de abonnementenafdeling bleek inderdaad dat er een storing bij de telefonie was.

Sinds 25 januari kan ik niet meer bellen of gebeld worden.
Na 2 schriftelijke klachtenmeldingen en wat vage berichten op de pagina van storingen en onderhoud, heb ik nu 02 februari nog geen telefoon.
Heden na een wachttijd van 10 minuten bellen met een gsm nog geen contact, dus maar weer een klacht per internet ingediend.

Alsnog overschakelen op een andere provider? Ook daar hoor je problemen. Je bent dus machteloos en moet maar afwachten,

groeten,

CEL

D1RK

Re: Ziggo telefonie

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je via prepaid mobiel belde kan dit extra duur zijn dus dan geen 0900 proberen.

Via mail heb je tenminste bewijs van hun antwoord en dreigen met als ik binnen 1 week geen telefoon heb is het contract Ontbonden!

dit helpt want ze verliezen al genoeg klanten en er komen steeds minder nieuwe voor terug!

Lieselotte

Re: Ziggo telefonie

Ongelezen bericht door Lieselotte »

Allemaal heel herkenbaar.
Emailen naar klantenservice is helaas niet mogelijk. Je kunt echter wel een klachtenformulier invullen. Reactietijd hierop is ongeveer 2 weken. Dat schiet natuurlijk niet op als je klacht over telefonie pas 2 weken later in behandeling wordt genomen. Nou ja, wat heet in behandeling, je krijgt een onbenullig antwoord waaruit blijkt dat ze je klacht niet eens gelezen hebben.
Je wordt verder ook op geen enkele manier geïnformeerd over de status van de storing. Als je belt zegt de servicedesk doodleuk dat ze storingen pas op het internet zetten als die bijna zijn opgelost.
Zijn er meer mensen die geen telefoon hebben in het postcode gebied 6136?

Gesloten