LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo zakelijk opzeggen voor einde contract onmogelijk.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Michelle/Jeroen

Ziggo zakelijk opzeggen voor einde contract onmogelijk.

Ongelezen bericht door Michelle/Jeroen »

UPC ELLENDE HEET NU ZIGGO NARIGHEID (en is nog slechter).
Na jarenlang ellende te hebben gehad met UPC heb ik vorig jaar november gebeld om dit direct stop te zetten. Tijdens dit gesprek heb ik me toch weer laten overhalen om te blijven maar dan niet meer als particulier maar als zakelijke klant omdat wij ook een webshop hebben. Er werd mij beloofd dat dan alles veel beter is (internet, geen haperende tv en betere behandeling door de in en in slechte mensen van UPC) dit kost dan ook € 40 meer maar dan heb je wel wat. Maar helaas in plaats beter is alles nog slechter geworden, inmiddels nog even de naam verandert om de slechte naam van UPC te verdoezelen en de kosten nog maar eens omhoog gedaan. Gisteren voor de zoveelste keer gebeld en dat het nu genoeg is geweest en deze ellende wil beëindigen en deze keer niet laat overhalen tot nog meer narigheid. Wordt mij verteld dat ik nog 5 maanden door betalen omdat ik door de omzetting van particulier naar zakelijk nu aan een jaarcontract vastzit. Ik heb nog vriendelijk gevraagd dit toch maar even eerder te beëindigen omdat dit gewoonweg voor iedereen beter zal zijn. Maar zelfs een contract voortijdig beëindigen omdat ze zelf niet hun beloften kunnen waarmaken is te hoog gegrepen [ongefundeerde beweringen verwijderd]. Als het goed is wordt ik binnenkort gebeld door de zoveelste nutteloze persoon van UPC/ZIGGO die waarschijnlijk hierover ook weer geen beslissing mag nemen........ Ik ben inmiddels teruggebeld en moet mijn contract uitzitten. Op mijn antwoord dat ik betaal voor iets wat ik niet krijg krijg ik het volgende antwoord: "wij leveren een dienst en kunnen niet garanderen dat het werkt, dat u regelmatig problemen ondervindt komt doordat er veel gebruikers zijn bij u in de buurt en is een algemeen probleem". Ik ben nog enige tijd deze kansloze discussie aangegaan maar heb het inmiddels opgeven (net voordat ik hele erge verschrikkelijke dingen ga roepen).
Wij zitten nog tot eind november vast aan [ongefundeerde beweringen verwijderd] maar wil iedereen waarschuwen om NIET met ZIGGO (UPC) in zee te gaan.
WAARSCHUWING, NEEM GEEN ZIGGO-UPC!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jul 2015 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

renewouters

Re: Ziggo zakelijk opzeggen voor einde contract onmogelijk.

Ongelezen bericht door renewouters »

Probeer het eens op een zakelijk forum. Daar heeft men wellicht tips hoe je dit als zakelijke gebruiker op moet lossen. Hier krijg je hoogstens alle consumentenregels als oplossing, maar die zijn voor jouw niet van toepassing.

16again

Re: Ziggo zakelijk opzeggen voor einde contract onmogelijk.

Ongelezen bericht door 16again »

Ook een zakelijk gebruiker kan bij wanprestatie contract ontbinden.

ZZP onderwerpen zijn ook in uitzending en kassa nieuws behandeld, en lijken me op dit forum dus niet misplaatst

Gesloten