Het is weer een nieuwe manier van geldklopperij.
Al jaren hebben mijn vrouw en ik een smartphone met internet en beiden geen internetbundel.
Afgelopen maand kreeg ik bij Vodafone en mijn vrouw bij Telfort beiden een extra rekening voor internetgebruik, terwijl wij alleen via Wifi internetten.
Ik vind het schandalig.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen internet bundel wel betalen!
-
-
- verified
- Contacteer:
Re: Geen internet bundel wel betalen!
@savannah123,
Er wordt alleen dataverbruik door ons in rekening gebracht als er verbinding is gemaakt met ons datanetwerk. Als je kosten in rekening hebt gekregen, dan is het toestel toch via het mobiele netwerk het internet opgegaan. Je kunt mobiel internet uitschakelen via Mijn Telfort of via het toestel. Bij abonnementen die zijn ingegaan na/op 16-04-2012, is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet zonder internetbundel.
Laïla
Er wordt alleen dataverbruik door ons in rekening gebracht als er verbinding is gemaakt met ons datanetwerk. Als je kosten in rekening hebt gekregen, dan is het toestel toch via het mobiele netwerk het internet opgegaan. Je kunt mobiel internet uitschakelen via Mijn Telfort of via het toestel. Bij abonnementen die zijn ingegaan na/op 16-04-2012, is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet zonder internetbundel.
Laïla