HBO MAX biedt geen ondertiteling voor doven en slechthorenden
Re: HBO MAX biedt geen ondertiteling voor doven en slechthorenden
Je had al lang en breed zelf contact kunnen opnemen voor een antwoord. Waarom heb je dat niet gedaan?
Iemand die het antwoord weet, gaat geen vragen stellen.
Wel benieuwd of we hier straks het antwoord van CvdM lezen of een interpretatie van hun antwoord.
Wel benieuwd of we hier straks het antwoord van CvdM lezen of een interpretatie van hun antwoord.
Dit is kleuterschoolniveau, "ik weet het wel, maar ik zeg het lekker niet". Om nog maar even niet te wijzen op het gebrek aan onderbouwing van de claim over de CvdM.
Ik had je toch hoger ingeschat dan dit Jablan.
Ja hoor is al weer gemeld
Eerst afwachten of er reactie komt en zo ja, hoe snel. Het kan ook per persbericht komen, omdat dit uiteindelijk over alle aanbieders van betaalde content on demand gaat.
Je eerste punt zie ik anders. Een tijd geleden was er een slechte review over een vakantiepark, de gasten hadden lachgas gebruikt en werden weggestuurd. Daar kwam niemand op het idee om eens te kijken in de AVP van die gemeente, dat heb ik gedaan. Hier is wat mij betreft hetzelfde aan de hand: iedereen vindt van alles, maar navraag doen is beter dan eindeloos in een cirkel rond te blijven draaien.
Als je het antwoord weet,is vragen, vragen naar de bekende weg.
Het gaat niet over vinden, maar over weten.
Het gaat niet over vinden, maar over weten.
Wat een rare vergelijking.Jablan schreef: ↑19 nov 2022 20:14Een tijd geleden was er een slechte review over een vakantiepark, de gasten hadden lachgas gebruikt en werden weggestuurd. Daar kwam niemand op het idee om eens te kijken in de AVP van die gemeente, dat heb ik gedaan. Hier is wat mij betreft hetzelfde aan de hand: iedereen vindt van alles, maar navraag doen is beter dan eindeloos in een cirkel rond te blijven draaien.
Juist in dit topic hebben we werkelijk alles wat je aandroeg, hoe vaak het ook wijzigde, steeds weer nagekeken, onderzocht en jou erop bevraagd.
Probleem is alleen dat jij een stelling inneemt die niet bevestigd wordt door de bronnen waarop je je beroept, en dat jij stelselmatig blijft weigeren je beweringen fatsoenlijk te onderbouwen.
Daar verandert een CvdM helemaal niets aan.
in dit geval hebben vescheidene forumleden het equivalent van "de AVP van die gemeente", namelijk de Mediawet, de Mediaregeling en het Mediabesluit, geraadpleegd en daar uitgebreid en met duidelijke verwijzingen verslag van gedaan. Dat is toch hetzelfde als wat u met die AVP deed?