LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kosten voor Whatsapp
Kosten voor Whatsapp
Ik heb vandaag 6 berichten gehad van vrienden via de whatsapp, dat ik dit bericht naar 18 contacten moet sturen. Doe ik dit niet dan vervalt mijn whatssapp account. Nu wordt er over gesproken dat je binnenkort betalen moet voor als je whatsapp gebruikt.
Kan niet vinden op internet,
wie heeft hier antwoord op!!!
Groet,
Rinus
Groet,
Rinus
Re: Kosten voor Whatsapp
Niks van aantrekken, er vervalt echt niks. Is gewoon een soort spam.
Vroeger noemden we dat een kettingbrief: wie de ketting verbrak zou iets vreselijks overkomen. Ik heb nooit meegedaan aan die onzin en leef al een halve eeuw!
Vroeger noemden we dat een kettingbrief: wie de ketting verbrak zou iets vreselijks overkomen. Ik heb nooit meegedaan aan die onzin en leef al een halve eeuw!
jawel je moet eens kijken op www.whatssappen.nl dan kun je zien dat dit een hoax is.Rinus M schreef:Ik heb vandaag 6 berichten gehad van vrienden via de whatsapp, dat ik dit bericht naar 18 contacten moet sturen. Doe ik dit niet dan vervalt mijn whatssapp account. Nu wordt er over gesproken dat je binnenkort betalen moet voor als je whatsapp gebruikt.
Groet,
Rinus
-
Ik ken nog wel een Nigeriaan die je smartphone voor 6 miljoen dollar wil kopen...
-
- Contacteer:
Dag,
Vanaf het eerste moment dat ik WhatsApp gebruik staat er toch duidelijk dat ik een gratis versie heb om te proberen!
Met ook een verloopdatum, en die staat nog steeds op 2 september 2012.
Met vriendelijke groet,
Hylke
PS: Dit is te zien via instellingen.
Vanaf het eerste moment dat ik WhatsApp gebruik staat er toch duidelijk dat ik een gratis versie heb om te proberen!
Met ook een verloopdatum, en die staat nog steeds op 2 september 2012.
Met vriendelijke groet,
Hylke
PS: Dit is te zien via instellingen.
-
En daarom zeg ik: Android! No apple! Bah!
Daar wil ik aan toevoegen: Bij mijn Samsung had ik dat soort meldingen ook wel eens, maar (uiteraard) nooit betaald en de boel werkt gewoon uitstekend, volgens mij was de melding na een update verdwenen. Maar vrienden van mij die een iphone hebben, hebben allemaal moeten betalen voor de app.
Daar wil ik aan toevoegen: Bij mijn Samsung had ik dat soort meldingen ook wel eens, maar (uiteraard) nooit betaald en de boel werkt gewoon uitstekend, volgens mij was de melding na een update verdwenen. Maar vrienden van mij die een iphone hebben, hebben allemaal moeten betalen voor de app.
Ter informatie: ook bij Android moet je na 1 jaar betalen. En dat is te zien via de instellingen. Bij de IPhone moet je dat meteen en ik moet zeggen, dat € 0,79 niet echt veel is voor deze dienstlucievermeer schreef:En daarom zeg ik: Android! No apple! Bah!
Dit is een hoax, maar uiteindelijk zal ook Whatsapp alle investeringsn moeten gaan terugverdienen. Dus of het wordt de zoveelste app die helemaal vol komt te staan met reclame of het wordt een betaalde dienst.
Voor niets gaat immers alleen de zon op.
Voor niets gaat immers alleen de zon op.