LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mp3 speler of Ipod
mp3 speler of Ipod
ik wil graag een mp3 speler of ipod aanschaffen voor in de auto en alleen voor muziek
nu is mijn vraag wat kan ik het beste kopen waar moet ik op letten oja er moet een shuffelknop opzitten als ik het goed heb.
hartelijke groeten Ayla
nu is mijn vraag wat kan ik het beste kopen waar moet ik op letten oja er moet een shuffelknop opzitten als ik het goed heb.
hartelijke groeten Ayla
Re: mp3 speler of Ipod
Ik hoop dat u deze dan wel op de radio aan wilt sluiten?
Indien u met een koptelefoon op gaat zitten sluit u zich af voor het overige verkeer en u kan hierdoor een gevaar op de weg worden.
Denk er aan dat u dan mogelijk sirenes of toeterende automobilsten niet meer hoort die u op een gevaarlijke situatie wijzen.
Indien u met een koptelefoon op gaat zitten sluit u zich af voor het overige verkeer en u kan hierdoor een gevaar op de weg worden.
Denk er aan dat u dan mogelijk sirenes of toeterende automobilsten niet meer hoort die u op een gevaarlijke situatie wijzen.
-
dat moralistisch geneuzel gelooft ie denk ik wel...
Als je een simpele mp3 speler nodig hebt voor alleen in de auto zou ik voor een goedkope gaan. Elke mp3-speler heeft wel een shuffle functie dus daar zou ik me niet druk om maken. Ipod is redelijk prijzig.. en de vraag is of dat opweegt tegen de voordelen, de wensen die jij hebt denk ik dat een simpele mp3 speler van 2 tientje wel volstaat.
Als je een simpele mp3 speler nodig hebt voor alleen in de auto zou ik voor een goedkope gaan. Elke mp3-speler heeft wel een shuffle functie dus daar zou ik me niet druk om maken. Ipod is redelijk prijzig.. en de vraag is of dat opweegt tegen de voordelen, de wensen die jij hebt denk ik dat een simpele mp3 speler van 2 tientje wel volstaat.
Ik noem het liever onwetendheid.Pindakaaspotje schreef:dat moralistisch geneuzel gelooft ie denk ik wel...
Maar een goedkope is idd beter, voor het zelfde geld jatten die ambulancebroeders je ipod nadat je uit je wrak bent gezaagd
ik heb een eenvoudige vraag gesteld op dit forum en ben geen oude tut of zo die niet weet hoe het hoort graag serieuse reacties of anders nietAbarth schreef:Ik noem het liever onwetendheid.Pindakaaspotje schreef:dat moralistisch geneuzel gelooft ie denk ik wel...
Maar een goedkope is idd beter, voor het zelfde geld jatten die ambulancebroeders je ipod nadat je uit je wrak bent gezaagd
gt ayla
Ik maak u niet uit voor oude tut oid.
Maar het is gewoon gevaarlijk om jezelf af te sluiten van het overige verkeer.
Uit uw vraagstelling komt niet duidelijk naar voren dat u zich hier bewust van bent vandaar mijn 'waarschuwende vingertje'
On topic
Het is niet duidelijk wat u met de mp3 speler wilt doen.
headset gebruiken?of met boxen? aansluiten op uw autoradio?
Wat is uw budget?
Gebruikt u de mp3 speler voor meer zaken etc.
Uit uw vraagstelling komt niet duidelijk naar voren dat u zich hier bewust van bent vandaar mijn 'waarschuwende vingertje'
On topic
Wat is uw budget?
ik wil alleen maar duidelijk maken dat ik weet dat ik de mp3 speler of Ipod netjes aansluit over de radio .Abarth schreef:Ik maak u niet uit voor oude tut oid.
On topic
Wat is uw budget?
Ik zoek iets om muziek en alleen muziek op te slaan en over de radio te laten spelen aansluiting zit in de auto
ik weet niet zo goed het verschil tussen Ipod en mp3 speler en zelfs mp4 speler zou graag wat meer er over horen.
het budget had in gedachten zo een 100 euro maar weet niet of dat te veel pf weinig is?
vriendelijke groet Ayla
Waarschijnlijk staat het soort mp3 speler vermeld in de handleiding van uw autoradio. (vaak een ipod)
Hier staan een aantal aansluitmogelijkheden uitgelegd:
http://www.sony.nl/hub/car-audio/2
Ikzelf zou indien mogelijk niet voor een ipod gaan gelet op de prijs (vrij duur)
een mp4 speler lijkt me niet nodig om dat de enige extra optie de filmpjes zijn die je hierop af kunt spelen.
Je hebt al een mp3 speler voor een paar tientjes.
Kijk een op http://www.kieskeurig.nl
Hier kun je een uitgebreide zoektocht houden.
Ik heb even snel gekeken en tot €100 komt de creative zen er goed uit
Ikzelf zou indien mogelijk niet voor een ipod gaan gelet op de prijs (vrij duur)
een mp4 speler lijkt me niet nodig om dat de enige extra optie de filmpjes zijn die je hierop af kunt spelen.
Abarth schreef:Waarschijnlijk staat het soort mp3 speler vermeld in de handleiding van uw autoradio. (vaak een ipod)
hartelijk bedankt voor de duidelijke uitleg ik ga zeker kijken
lieve groetjes Ayla