LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog steeds last van abel telecom

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
stip57
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 dec 2006 21:11

Nog steeds last van abel telecom

Ongelezen bericht door stip57 »

Ik ondervind nog steeds last van abel telecom dat falliet is en overgenomen is door internl net te nijmegen. heb al bijna 3 jaar geen abel meer en alles is al terug gestuurt ook dit is al 3 jaar geleden. krijg van internl net maar brieven en wat blijkt nu ze hebben me overgenomen terwijl ik allang daar niet meer ben ook dit had ik al gemailt naar internl net. deze zou dat regelen maar weinig geregeld tot nu toe er zit daar een zekere edo bij internl net die heeft mij dit bevestigt toen die tijd. en als je ze hebben moet zit je ruim half uur in de wacht koste 1,25 per minuut het zijn een stelletje oplichters. als er nog meer mensen zijn met dit probleem hoor ik dat graag via email [email protected] alleen serieuse berichten behandel ik daar mee kan ik via opta de zaak hard maken om dit soort praktijken voor goed te stoppen.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Nog steeds last van abel telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

Heeft u ook een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst of een bevestiging via e-mail.
Voor soortgelijke problematiek zie:

Telfort maakt fout op fout

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Nog steeds last van abel telecom

Ongelezen bericht door D1RK »

3 jaar niet betaald dus dat is voldoende bewijs dat er geen overeenkomst was bij de overname.....

Verder geen dure gesprekken voeren, alleen gratis mail sturen en een rechtszaak die zij zouden kunnen starten is Uw bank voldoende bewijs dat U geen relatie met deze firma meer heeft.

Gesloten